"ישראל תקפה בעוצמה"

נתניהו לפוטין: "חובתנו להגן על עצמנו"

ראש הממשלה שוחח עם נשיא רוסיה פוטין והדגיש: "זכותנו וחובתנו להגן על עצמנו מול התקפות עלינו משטח סוריה". נתניהו הדגיש: "פניה של ישראל לשלום אך נמשיך להגן על עצמנו" (מדיני)

ישי כהן | כיכר השבת |
(תמונה: צילום: שאטרסטוק. וידאו: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (מוצ"ש) להידרדרות הביטחונית והפלת המטוס הישראלי בצפון הארץ ואמר: "קיימתי היום שורה של התייעצויות עם שר הביטחון והרמטכ"ל. המדיניות שלנו ברורה לחלוטין: ישראל תגן על עצמה מפני כל התקפה ומפני כל ניסיון לפגוע בריבונות שלנו".

לדברי נתניהו: "איראן עשתה ניסיון כזה היום. היא הפרה את הריבונות שלנו, היא החדירה כלי טיס שלה לשטחה של ישראל משטח סוריה. חיל האוויר הפיל את כלי הטיס הזה, ופגע במרכז השליטה והבקרה ששיגר אותו. ישראל גם תקפה בעוצמה מטרות איראניות וסוריות אחרות שפעלו נגדנו".

ראש הממשלה הדגיש: "זוהי גם הזכות שלנו וגם החובה שלנו ואנחנו נמשיך לממש אותן ככל שיידרש. שאף אחד לא יטעה בכך".

נתניהו סיפר כי שוחח עם נשיא רוסיה ולדמיר פוטין: "חזרתי באוזניו על זכותנו וחובתנו להגן על עצמנו מול התקפות עלינו משטח סוריה. סיכמנו שהתיאום הביטחוני בין הצבאות שלנו ימשך".

לדבריו: "שוחחתי גם עם מזכיר המדינה האמריקני, רקס טילרסון, גם על ההתפתחויות של היממה האחרונה ועל התפתחויות נוספות באזור".

"אני מבקש להבהיר" הדגיש נתניהו: "פניה של ישראל לשלום, אך נמשיך להגן על עצמנו בנחישות מול כל התקפה נגדנו ומול כל ניסיון של איראן להתבסס צבאית נגדנו בסוריה או בכל מקום אחר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר