הפלת המטוס

רמב"ם: שיפור במצב הטייס, הנווט ישוחרר לביתו

נשיא המדינה ראובן ריבלין ביקר את הטייס והנווט שנפצעו ונטשו את מטוס ה-f16 שהותקף בטילי נ"מ מסוריה. ריבלין: "ישראל לא תעמוד מנגד כאשר איראן מבקשת רעתה" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הטייס (משמאל)והנווט, היום (צילום: מארק ניימן/ לע"מ)

נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין, ביקר בצהריים (ראשון) את הטייס והנווט, שנפצעו במהלך השבת לאחר שנטשו את המטוס שהותקף בטילי נ"מ ומאושפזים בבית החולים רמב"ם בחיפה.

במהלך הביקור פקד הנשיא את מיטתו של טייס הקרב שמצבו מוגדר כרגע בינוני ופגש את בני משפחתו. לאחר מכן התיישב הנשיא לשיחה ארוכה גם עם נווט הקרב שנפצע באורח קל וישוחרר היום לביתו.

הנשיא הודה לשני הטייסים ושוחח עם בני המשפחות על רגעי החרדה וגם על ההקלה לצד ההתאוששות.

בצאתו מהביקור אמר הנשיא לכלי התקשורת: "שמחתי לראות כי שני הטייסים יחד וכל אחד בנפרד מחלימים בקצב מהיר וזאת ההזדמנות להודות לבית החולים רמב"ם על היכולות ועל המסירות ועל הרצון הבלתי מתפשר לדאוג לחיילינו. פעם נוספת ראינו את הצוותים שלנו שפועלים אחרי אימונים רבים ומפגינים DNA של דבקות במטרה - לא חוזרים בלי לבצע את המשימה.

"זהו ערך חשוב ביותר מול אויבינו. על כל מבקשי רעתנו לדעת שלא ניתן לשבש את אורח חייהם של אזרחי מדינתנו וכי לא נעמוד מנגד כאשר מישהו ינסה לעשות זאת - על כך מגיעה תודה לכל מערכות הביטחון ובאופן ספציפי הפעם לצוותי האוויר אשר עושים מלאכתם ללא שום פשרות".

באשר לשאלת המעורבות האיראנית אמר ריבלין: "אנחנו מזהירים כל הזמן את ידידותינו בעולם שחושבות שאפשר להסתדר עם האיראנים. בכל מה שקשור אלינו, אנחנו לא מדברים רק על סכנה גרעינית אלא גם על מדינה תומכת טרור.

"יש לנו את החיזבאללה בצפון ויש לנו את החמאס בדרום ויש לנו את איראן מאחוריהם וישראל לא תעמוד מנגד כאשר איראן מבקשת רעתה ואומרת זאת בפה מלא. צדק אתמול ראש הממשלה כשהזהיר שיודעים כולם בעולם כולו, המעצמות והמדינות, שאנחנו לא נוכל להשלים עם מעורבותה של איראן כאן לגבולנו, לפתחינו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר