"שינוי בסטטוס בי-ם"

בשבת: מזכיר ה"מועצת" קיבל דו"ח מ...יהודי

הרב אברהם רובינשטיין, מזכיר מועצת גדולי התורה ומ"מ ראש עיריית בני ברק, חטף השבת דו"ח על חנייה בירושלים - לדברי מקורביו הדו"ח ניתן על ידי פקח יהודי. "שינוי בסטטוס" (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אברהם רובינשטיין (צילום: דוד זר)

המ"מ של בני ברק קיבל דו"ח בשבת מעיריית ירושלים: הרב אברהם רובינשטיין, מזכיר מועצת גדולי התורה וממלא מקום ראש עיריית בני ברק, שהה בשבת שעברה כאורח הכבוד בגיבוש למתנדבי ארגון הצלה גוש דן שהתקיימה במלון לאונרדו בבירה - וחטף דו"ח מפקח יהודי בעיצומה של השבת.

רובינשטיין הגיע כשהחניון היה מלא, ומשכך, החנה נהגו את הרכב העירוני סמוך למלון ברחוב סנט ג'ורג, במקום שאין בו לכאורה הפרעה לתנועה, המסומן כחנייה לרכב ציבורי, מתוך הבנה כי אין דו"ח על פעילות שכזו בשבת.

למרבה ההפתעה, במוצאי השבת המתין לרב רובינשטיין דו"ח על שמשת הרכב, שנכתב בשבת בבוקר בשעה 09:53 "על ידי פקח בעל שם יהודי מובהק" כך לטענת מקורביו.

הדו"ח (באדיבות המצלם)

"מדובר בשינוי סטטוס ברור של עיריית ירושלים המפעילה פקחי חנייה ברחבי העיר על ידי פקחים יהודיים במקום בו אין כל הפרעה לתנועה, כפי שמפורש מהפירוט בדו"ח - חניה של סוג הרכב שאין חנייתו שם".

כזכור, לפני מספר שבועות דווח על פעילות פקחי עיריית ירושלים בשכונת רמת שלמה בשבת, אלא שאז טענה העירייה כי מדובר בטעות ובפקח נכרי. כעת נראה, כי מדובר בתופעה רחבה, לכאורה שלא לצורך פיקוח נפש או סיכון תעבורתי, על ידי פקחים יהודים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר