חילולי השבת

עיתון 'המודיע' מאשים את השר ישראל כץ

חילולי השבת הנמשכים בעבודות הרכבת מביאים את 'המודיע' לצאת במתקפה נגד שר התחבורה ישראל המואשם בכל חילולי השבת • "משחית את המזל טוב שהיה ראוי להיות לו" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
שר התחבורה ישראל כץ (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

חילולי השבת הנמשכים בעבודות רכבת לישראל מביאים הבוקר (שני) את עיתון "המודיע", בטאון הסיעה המרכזית, לצאת בהתקפה חריפה נגד שר התחבורה ישראל כץ, אותו מאשים העיתון בחילול לוח הזמנים היהודי בעבודות בשבת קודש.

תחת הכותרת: "למרבה הכלימה נמשכת הפגיעה הקשה: עבודות תשתית נעשו השבת ברכבת ובכביש 6 ע"י חברת נתיבי ישראל", תוקף את העיתון את השר כץ וכותב כי "למרבה הכלימה ממשיכות ועוד גוברות הפגיעות בשבת קודש ומתעצמת המגמה הנלוזה של הפיכת יום שבת קודש ליום של עבודות התשתית הלאומי".

העיתון מדווח כי "בשבת האחרונה נערכו עבודות תשתית בכביש 6 על ידי חברת נתיבי ישראל וברכבת ישראל", ומציין כי "דובר חברת נתיבי ישראל אישר כי החברה ערכה בשבת עבודות בכביש 6. הוא טען כי המשטרה הנחתה לערוך את העבודות בשבת ולא ביום חול והעבודות נעשו ב'היתר' עבודה בשבת של משרד העבודה. ואילו דובר רכבת ישראל אישר כי בוצעו בשבת עבודות שקיבלו 'היתר' משרד העבודה".

בשלב זה עובר 'המודיע' למתקפה וכותב כי "כזכור שר התחבורה ישראל כץ הצהיר כי יחנוך את הרכבת לירושלים בערב חג הפסח. כדי לעמוד בלוח הזמנים אשר 'קידש' משרד התחבורה מחולל 'לוח הזמנים היהודי' בעבודות בשבת קודש מידי שבת בשבתו".

"שוב ושוב מתחללת השבת למגינת לב על ידי גורמים ממשלתיים בלי שום צורך של פיקוח נפש. זאת למרות הבטחות והצהרות שניתנו פעמים רבות שלא יהיו חילולי שבת בעבודות תשתית ושידרוג", מציין העיתון. "חילולי השבת ההולכים ומתרבים מתרחבים ומתעצמים גורמים חעוגמת נפש מרובה ולצער לשומרי השבת".

'המודיע' מוסיף וכותב כי "הם חוזרים ומבהירים כי לא תהיה תפארתם של מחללי השבת על שהם בוזים את המתנה היקרה שעם ישראל קיבל מבורא עולם. ברור וגלוי כי מי ששומר את השבת מנווט אליו את הברכה ממקור הברכה שהיא השבת. מי שמחלל את השבת מרחיק ממנו את הברכה ומכוון אליו את היפוכה וגם משחית את המזל טוב שהיה ראוי להיות לו".

לסיום כותב העיתון כי "שומרי השבת הביעו תקווה כי יבוא רגע נכון שבו בכירי השלטון יתעשתו ויבינו כי הם זקוקים לברכת שמים בכל רגע ורגע ויעשו את המעשה הראוי - להפסיק את חילולי השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר