קבלו את הג'דגטים שאי אפשר בלעדיהם במטבח

אמרתם סולתם – אמרתם איכות בלתי מתפשרת, ולא רק בסירים וכלים. סולתם מגישה לכם את הכלים שיעשו לכם את הבישול והאפיה למשהו אחר שלא תכירו את המתכון הרגיל שלכם (מטבח, שיווקי)

תבניות סולתם. (צילום: יחצ)

החברה הוותיקה והמובילה בשוק הישראלי, משיקה תבניות סיליקון לעוגות, עוגיות, פטיפורים ושלל מנות אחרונות – שישדרגו את המתכונים שלך למתכוני גורמה, רק כי השתמשת בכלים של סולתם-רדד.

התבניות מופיעות במגוון רחב של צורות: מרובעות ועגולות, תבניות קוגלהוף ושושנים, תביניות מניאטוריות לפטיפורים ולשוקולדים מעוצבים כמו בקונדיטוריה. את היופי והנראות המושלמת ירגישו כולם.

בכל אירוע, קידוש, מסיבת שבע ברכות או אירוסין – תוכלי להרים בר קינוחים ומתוקים בעצמך – עם כלי האפייה והעזרים של סולתם-. המחמאות מובטחות!

ואם כבר פרגנת לעצמך – בואי ופרגני למארחת שלך, לחברה טובה ליום הולדת, לשכנה שעזרה לך כל כך לפני החג, למתנה למי שאת אוהבת ומעריכה באמת – שלא תפסיק להודות לך שוב ושוב על המתנה המקורית והמיוחדת.

את מוזמנת להכיר מגוון רחב וצבעוני של ג'דגטים מדהימים ומוצלחים, באיכות שעושה את ההבדל כמו ספטולה סיליקון שעושה את ציפוי העוגה לציפוי קונדיטורי מקצוע, מרחן סיליקון שלא תביני איך הסתדרת בלעדיו, כף סיליקון נפלאה, תרוודי סיליקון, כלי מדידה ועוד.

כל הכלים מתאימים לשימוש של טמפרטורה עד 200 מעלות, מתאימים למדיח כלים.

העוגה שלך תהיה יפה ו... טעימה יותר. מהרי לטעום בעצמך, לפני שישארו לך רק הפירורים.

נ.ב השבוע ראש חודש אדר, מכינים משלוחי מנות למורות? גננות? חברות? בסולתם מבחר רחב של כלים שיעלו להם חיוך ושמחה בלב ובמטבח

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית