מופע האשליות קם לחיים – רק לצפות וליהנות

מתכננים יום גיבוש לעובדים? ערב מרתק לבחורים בישיבה? ואולי בכלל פשוט אירוע פרטי? תכירו את מתן רוזנברג, אמן חושים בינלאומי שידהים אתכם בכל מה שחשבתם עם מופע אשליות (תיירות, שיווקי)

אסף מגידו | מקודם |
(צילום: יחצ)

להרבה ילדים יש חלום להיות קוסמים, לערוך מופעים ובכלל לכבוש את הבמה אבל לאמן החושים הבינלאומי מתן רוזנברג זה הגיע בגיל יחסית מאוחר, בסוף התיכון כאשר הוא הבין שהוא יכול ויודע להתבטא מול קהל כאשר התבקש לשאת מילות סיום בפני כל כיתתו.

עם הזמן התחביב הפך למקצועי, ובזמן שירותו הצבאי הוא כבר היה ידוע כאחד שכדאי להיות לידו ולקבל את הבידור שצריך. אבל האם מופע אשליות הוא רק בידור? שעשוע לחברים? או אפילו רק יצירת כסף מהופעות? התשובה לכך היא מורכבת: מופע הוא תמיד עם פן של בידור – ליצור ערב מרתק על הבמה שיעניין, שיאתגר, אבל כדי להגיע לשם הדרך לא פשוטה.

מתן רוזנברג במופע. צילום: יחצ

מתן, בן 29, משלב ייחודיות שלא קיימת במופע חושים רגיל: טכניקה, יחס אישי ומיומנות שמגיעה אחרי עבודה יום-יומית. גם במופעים מול מאות אנשים, למתן רוזנברג חשוב היחס האישי עם הקהל, כל אחד לבד וכולם ביחד. כך יוצא שאתם לא רואים רק להטוטי קלפים, מטבעות, וקריאת מחשבות, אלא גם מופע שיש בו גם תקשורת שלך כצופה עם האומן שמופיע על הבמה והוא לא מרוחק ממך פיזית ונפשית אלא מרגיש קרוב אליך גם אם אתה רואה אותו ממרחק ועל במה גדולה.

מופע כל במה | מופע בתנועה | ואפילו בשפות שונות | מופע קסמים על חושי | לפרטים והזמנות לחצו כאן או בטלפון: 052-8282-128

האווירה היא קלילה, משפחתית, כאשר המופע מתובל בקטעים הומוריסטיים שקשורים לכריזמה של מתן רוזנברג. הכותב, שראה את המופע בעצמו, יכול לספר על כך באופן אישי. מתן פועל הרבה עם הקהל, בין בעלייה על הבמה ובין במופע עם תנועה: גם כשיש אירוע עם קהל רב, מתן ניגש לקבוצות קטנות במהלך האירוע, ופשוט מטריף להם את המחשבה ואת כל מה שהם חשבו על מופע חושים וטלפתיה.

מלבד שילוב הכישרונות: קלפים, מטבעות, מופע זיכרון וקריאת מחשבות, מתן הוא שונה משאר המופעים וההשקעה שלו שווה כל רגע: מתן דובר מעל 5 שפות: עברית, אנגלית, ספרדית, צרפתית וגרמנית (ורוסית בדרך...) ולא, הוא לא יליד גרמניה או יודע ספרדית בשפת אם. מתן לומד במיוחד את השפות כי הוא מאמין במופע שלו, גם עבור אלו שאינם דוברי עברית. זה בטוח עוזר במופעים שלו בחו"ל, אבל גם בארץ עבור תיירים, אורחים ואפילו כאלו שמעדיפים מופע בשפת מולדתם.

מופע בידור אישי, לקבוצות ואירועים. מתן רוזנברג. צילום: יחצ

המופע מותאם כולו למגזר החרדי ולכל אירוע, ניתנת הפרדה בין גברים לנשים, במופע נשמר טוהר השפה וכל דרישה של הקהל לפני כן. אם יש לכם אירוע משפחתי, בר מצווה ובעצם כל שמחה ואפילו ערב לבחורים בישיבה או בבין הזמנים, במופע אחד תקבלו כל מה שאתם צריכים: בידור, כייף וערב שכולו עבורכם.

* לקראת הפסח האירועים כבר כמעט מלאים, אז כדאי למהר ולהזמין לפני.

מופע כל במה | מופע בתנועה | ואפילו בשפות שונות | מופע קסמים על חושי | לפרטים והזמנות לחצו כאן או בטלפון: 052-8282-128

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר