33 דולר ללילה

לראשונה גם בבריטניה: נפתח מלון קפסולות

התקציב קטן? מלון הקפסולות החדש בלונדון מחקה את הטרנד האסייתי ויאפשר לכם לינה בקפסולה קטנה, אך מאובזרת במחיר של כ-33 דולר בלבד ללילה (תיירות בעולם)

(צילום: St. Christopher's Inn)

מבקרים בלונדון ואין לכם כסף למלון ראוי לשמו? מלון סנט כריסטופר (St. Christopher's Inn) הוא הפתרון בעבורכם. תמורת 25 פאונד (כ-33 דולר) ללילה תוכלו לקבל קפסולה קטנה ונחמדה בה תוכלו ללון.

כל חדר שינה זעיר מאובזר בתאורת אווירה שנשלטת על ידי מסך מגע. האורחים במלון ימצאו בתאים גם ווי פיי ושקעים לטעינת המחשב או הסמרטפון. יש בהם גם מערכת אוורור מיוחדת, שלדברי החברה שומרת על טמפרטורה נעימה במהלך הלילה ו...יצירת אמנות שנתלתה על כל קפסולה. למיטות יש מזרונים עבים, ולכל תא יש וילונות שניתן להסיט כדי לשמור על פרטיות, ואטמי אוזניים כדי לא לשמוע את השכנים נוחרים.

לדברי סופי הרברט, מנהלת השיווק ברשת St. Christopher's Inns, "הקפסולות שלנו לוקחות את הטיול לרמה הבאה, ומציעות פרטיות מוחלטת".

בינתיים, ההוסטל מציע גם חדרי שינה מסורתיים וחדרי שינה משותפים לאורחים שלא רוצים לישון בתוך קפסולה.

מלונות קפסולה פותחו לראשונה ביפן מתוך כוונה לספק תנאי לינה בסיסיים למטיילים שלא יכלו להרשות לעצמם מלון רגיל. המלון הראשון נפתח בעיר אוסקה ב-1979, ומאז צמחה הפופולריות של המלונות הללו ביפן ורחבי המזרח הרחוק. כיום יש מלונות קפסולה גם בסין, בלגיה, איסלנד, מקסיקו - וכעת כאמור גם בבריטניה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר