סערה לא ספורטיבית

בנות הולבשו עם "ציצית" במשחק הכדורסל

משחק חצי גמר גביע המדינה בכדורסל מצליח לעורר סערה לאחר שנשים עלו על הרחבה בלבוש בלתי צנוע כשהן עטופות בציצית. מלכיאלי: "מדובר בחציית גבול חמורה ומסוכנת" (ארץ)

משחק הכדורסל, אמש (צילום: Roy Alima/Flash90)

משחק חצי גמר גביע המדינה בכדורסל, בין מכבי תל אביב למכבי אשדוד שנערך אמש (שני) בהיכל מנורה מבטחים (היכל נוקיה לשעבר) בתל אביב, מצליח לעורר סערה לאחר שנשים עלו על הרחבה בלבוש בלתי צנוע כשהן עטופות בציצית.

אוהדים שהשתתפו במשחק זעמו על הלבשת המעודדות בביזיון שכזה. אחד מהם כתב: "באמת היה קריטי להלביש את הבנות האלה עם ציציות? באמת? זה כאן. במדינת היהודים. מלבישים בנות כמעט בלי בגדים עם ציצית. בושה וחרפה!".

בתגובה לדברים, אומר ח"כ מיכאל מלכיאלי (ש"ס) כי "מדובר בחציית גבול חמורה ומסוכנת. לוקחים דבר קדוש כמו ציצית והופכים אותו לבדיחה במשחק כדורסל".

"אני קורא לשרת התרבות מירי רגב אשר הדת והמסורת קרובים מאוד לליבה לטפל בעניין בכל חומרת הדין ולמנוע ממקרים שכאלו להתרחש שוב", הוסיף מלכיאלי.

מטעם 'איגוד הכדורסל' נמסר כי "אמש התקיימו משחקי חצי גמר גביע המדינה. לצערנו חלק מהציבור נפגע מהופעה של אחת מהלהקות שהופיעו בערב הזה, אנו מתנצלים על כך וכמובן שמופע מסוג זה לא יחזור על עצמו".

ענבל מאיו, מנהלת הלהקה מסרה כי "הנבחרת שלנו נבחרה להופיע במשחק בשל המקצועיות והאיכות של המופעים שלנו. בין השאר הופענו גם במופע חסידי. הבד שנלבש נועד לצורך אווירה בלבד. המופע הזה מאוד פופולרי בארץ ובקרב קהילות יהודיות בחו"ל ועולה במשך שנים רבות. מעולם לא קיבלנו עליו ביקורת וכמובן שמעולם לא היה בכוונתנו לפגוע ברגשות של אף אדם. בעקבות התגובות לא נעלה עם המופע הזה במשחק הגמר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר