"אתם חולירות"

נהג 'קווים' קילל וגידף את הנוסע החרדי • צפו

ב', נוסע חרדי, עלה אמש לאוטובוס קו 240 של חברת 'קווים' מבני ברק לקרית ספר, וזכה למטר קללות וגידופים מנהג החברה, בטענה כי הותקף על-ידי נוסע אחר • צפו (אקטואליה)

(באדיבות המצלם)

בשעות הערב אמש (שני) עלה ב' לאוטובוס קו 240 של חברת 'קווים' מבני ברק לקרית ספר, והגיש לנהג את הרב-קו בכדי לשלם עבור הנסיעה, אלא שמכשיר התיקוף לא עבד כשלטענת הנוסע בשלב זה החל הנהג לקלל אותו בקללות איומות ומכוערות.

"לא דיברתי איתו מילה, ולא אמרתי שום דבר שיכול להכעיס אותו", סיפר ב' ל'כיכר השבת', "מהרגע שהוא קלט שהרב-קו לא עובר הוא פשוט התנפל עליי בצעקות ובקללות קשות וטען כי מישהו איים עליו שיכה אותו, אמרתי לו שזאת לא סיבה לתקוף אותי וכי לא עשיתי לו כלום, אבל הוא לא התייחס והמשיך לקלל אותי ולגדף".

הנוסע ההמום סיפר כי לאחר מכן התיישב באחד הספסלים ועקב אחר התנהגות הנהג שהיה נראה אחוז אמוק, ואכן הנסיעה כולה עברה תוך כדי נסיעה פרועה של הנהג, שחצה את המהירות המותרת בכמה קטעי דרך.

בין היתר אמר הנהג: "הקסניקים (תושבי קריית ספר. א"ב) המסריחים האלה לא יודעים להתנהג" והסביר את ההתפרצות כי "מסריח כמוך עלה לאוטובוס והרביץ לי מכות מקודם".

"כל הק"סניקים, אתם חולירות ולא יודעים להתנהג. עלה בנאדם והרביץ לי מכות, זה קשור אליך. עוף לי מהעיניים, אל תדבר איתי. עוף מפה. מטומטם", הוסיף הנהג.

מחברת "קווים" נמסר בתגובה ל-ynet כי "הנהג היה בסערת רגשות לאחר שהותקף על ידי נוסע אחר. למרות זאת, אנו מצפים ממנו לאיפוק ולהתנהגות אחרת. הנהג יוזמן לבירור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר