"שרי הממשלה מתייפייפים"

הרב מאזוז: "כשתופסים מחבל צריך לגרש את כל המשפחה שלו לחו"ל"

ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז, השתתף בעצרת 'שלושים' לפטירת הרב רזיאל שבח הי"ד ותקף את שרי הממשלה אותם כינה "מתייפייפים" • צפו בנאום המלא (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז, השתתף בעצרת 'שלושים' לפטירת הרב רזיאל שבח הי"ד שנרצח בפיגוע בחוות גלעד לפני כחודש ותקף את שרי הממשלה אותם כינה "מתייפייפים".

הגר"מ מאזוז פתח ואמר: "אנחנו חושבים יש לנו ביטחון במדינת ישראל, אבל אין לנו כלום, אנחנו נמצאים כעניים בפתח, היום תפסו את הרוצח של הרב שבח, והנה היום בא מישהו אחר רצח את הרב איתמר".

הרב מאזוז הוסיף וסיפר: "הערבים היו שרים פעם: תהרוג לנו אחד יש לנו עוד אחד. הפסוק אומר עליהם 'והוא יהיה פרא אדם', היה צריך לומר 'אדם פרא' אלא כל תואר שתתן להם, הם ישארו פרא, יהיה ראיס יהיה פרא ראיס, אדם יהיה פרא אדם. מאז שאמרה עליהם התורה, והוא יהיה פרא אדם, בכל רגע ורגע הוא יהיה ונשאר תמיד פרא אדם, אף פעם לא יכול להיגמל מהפראות שלו".

"חשבון שמים אנחנו לא יודעים", הדגיש הרב מאזוז, "על מה הוא כיפר בהסתלקותו, אבל כל זה יגיע לידי פירעון. יגיע הזמן שה' יפקוד את כל המעשים שלהם. כתוב 'כי דורש דמים אותם זכר', כביכול על ליבו של ה' מונחים כל ההרוגים שנהרגו על היותם יהודים, וה' ינקום את נקמתם. כולם יקבלו את עונשם וישלמו על זה. גם גרמניה תתן את דינה.

"ומעל כולם אלו שמכחישים את מעשיהם, כמו פולין, מחוקקים עכשיו מי שיאמר שפולין אשמה בשואה יקבל מאסר, זה הרשעות הגדולה, בנו על אדמתם מחנות השמדה, איך אתם מסוגלים לשבת בשקט, תתנגדו לכך, כמו שמדינות אחרות התנגדו".

הרב מאזוז אמר לבני המשפחה כי "כל יהודי שנהרג על קידוש ה' יש לו שכר עצום בשמים, הרוגי מלכות אין שום ברייה יכולה לעמוד במחיצתם. המנוח היה צדיק היה מוהל בחינם, היה עוסק בתורה, היה אדם מיוחד, וה' לוקח את הצדיקים. דודי ירד לגנו לרעות בגנים וללקוט שושנים".

בשלב הזה תקף ראש ישיבת 'כסא רחמים' את התנהלות הממשלה: "אבל כל זה לא פוטר אותנו מלהאשים את שרי הממשלה והמדינה, שמתייפייפים בעיני אומות העולם. אם גוי ירק עליך אסור להחזיר, אם זרק עליך אבן אסור להחזיר, מתי מותר לך אחרי שיהרוג אותך?".

"​כאן תפסו את המחבל", הוסיף הרב בדבריו, "והנה הגיע מחבל אחר שפגע בקדוש הרב איתמר בן גל. לכן זה לא מספיק, כשתופסים מחבל צריך לגרש את כל המשפחה שלו לחו"ל, לא נהרוג אותם וגם לא נקח להם את הכסף, אבל כולם החוצה, החוצה.

"לא יתכן שאנחנו צריכים לממן פושעים, לממן רוצחים, אין דבר כזה, כולם מפחדים מהבג"ץ, אבל יבוא יום שהעם יתפוס את השלטון בשכל. זה הרוצח גדל ככה, כי חונך להרוג יהודים, כשהם לומדים חשבון, יש שם שאלה: היה מכונית אחת, והיו עשרה יהודים עוברים, דרסה שלשה יהודים, כמה יהודים נשארו? משום שהשנאה שלהם טבועה בדם, מניקים את בניהם שנאה. ביום שישי עומדים במסגד מדברים רע על ישראל. מה עשינו לכם?! פה הערבים חיים בצורה הכי טובה בעולם. תפסיקו להחניף, הערבים שעושים רע יגורשו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר