אשה שנחטפה על ידי מכר של בעלה ניצלה בזכות המתדלק

התחבורה הציבורית בכל העולם לא משהו, אבל עדיין היא יותר בטוחה מהדרך המסוכנת של נסיעה מיעד אל יעד על ידי טרמפים, ותופתעו לשמוע שגם אם מדובר במישהו שאתם מכירים(בעולם)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

על פי הפרסום ב"ישראל היום" האישה שביקשה טרמפ ממכר של בעלה, לא האמינה לאיזו צרה היא הכניסה את עצמה, המכר חוזה ראמוס, אמנם הסכים לקחת אותה טרמפ אך התגלה כפושע מטורף, וכשעלתה לרכבו פתח ראמוס בנסיעה מהירה כנגד כיוון התנועה וכשניסתה להימלט מהרכב אחז ראמוס בשערה ומנע ממנה לברוח.

ההצלה של האשה הגיעה כשהחוטף שם לב כי אזל לו הדלק ברכב, ונכנס לתחנת הדלק. אז הצמידה הטרמפיסטית את פניה לחלון וסימנה בשפתיה את המילה "הצילו" כמה פעמים לאחר שהצליחה ללכוד את תשומת הלב של המתדלקים, שמיד הבינו כי היא נמצאת במצוקה ומיד התקשרו מיד למשטרה, ששלחה במהירות שוטרים למקום.

השוטרים שזיהו את הרכב קראו לנהג לעצור בצד, אך הוא החל בנסיעה מטורפת שסיכנה עוברי אורח ואת השוטרים שנאספו במקום. ניידות משטרה נוספות שהצטרפו למרדף, הצליחו לעצור את החוטף וגילו כי מדובר באדם ששוחרר בתנאים מגבילים של שירות המבחן.

החוטף הובל לתחנת המשטרה שפתחה בהליכי משפט בהם הוא מואשם על הפרת תנאי השחרור שלו, על חטיפת אישה, על אי ציות לכוחות השיטור ועל נסיעה מסוכנת בדרך - שיכניסו את האיש לשנת מאסר בפועל לפחות.

האישה שלא דמיינה שכך יסתיים הטרמפ שבקשה, הודתה לשוטרים על שהצילו את חייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר