הפקת איפור מדהימה: נשיות בלי לוותר על אימהות

כשהמאפרת שרי יהל הצליחה להושיב את ליבילנד על כסא המודל בהפקת איפור נוצצת בשיתוף פאות bk בריינדי קמינר ותכשיטי אמדוריה ׁ(מאמע, סטיל)

הפקת איפור מדהימה. (צילום: טל עבוודי)

את האנרגיות של ליבי נחימובסקי בעלת הבלוג ההיסטרי 'ליבלנד' כולן מכירות. יכולת הג'ינגול של אמא ל 6 בתוך מטלות היום יום ולהישאר שפויה ומטופחת הובילה את המאפרת שרי יהל להפיק קמפיין איפור מושקע שיעביר את המסר 'אנרגיה ללא פשרות - נשיות בלי לוותר על אימהות'.

כדי להשלים את ההפקה הזמינה שרי את חברותיה בריינדי קמינר בעלת חברת הפאות BK ואת מלכי שטרן המעצבת הראשית ובעלת מותג התכשיטים המוביל 'אמדוריה' להיות חלק ולהשלים את התמונה.

''אני מלאת סיפוק נוכח התוצאה המדהימה והמוצלחת. לאחר שנים של עבודה, הפקות איפור וביוטי עם הדוגמניות המובילות רציתי הפעם משהו אחר. ביקשנו לשדר מה הוא יופי אמיתי, פנימי ופורץ דרך.

לאורך כל מהלך ההפקה התרשמתי מהעוצמה הנשית של ליבילנד, המשדרת נשיות ויופי, הגשמה וכח, אמהות נהדרת לשישה ילדים ושלא מוותרת מעצמה על שום דבר שחשוב לה בחיים. ליבילנד באופי שלה היא מסר לכל אחת ואחת לנצח בכל דרך, להשתמש בקידמה, בטכנולוגיה, ברשתות החברתיות ובחוכמת ההמונים לטובת האני העצמי של כל אחת מאיתנו. הקפדתי לייצר עולם של זוהר והעצמה באמצעות האיפור וההפקה המשותפת אך יחד עם זאת הצלחתי להשאיר את ליבי כמו שהיא. טבעית, אנרגטית ויפה.''

"השילוב של תכשיטי 'אמדוריה' השלימו את המראה הטבעי ונתנו דגש ליופי ולחיוניות של ליבי. היכולת של ליבי לשלב בין משימות רבות ושונות במהלך היום ולשמור על סטייל מטופח ועדכני, לראות את הזווית הוויראלית והמצחיקה בחיים משתלבת עם קולקציות העדכניות של אמדוריה".

צילום: טל עבוודי
איפור: שרי יהל במוצרי אסתי לאודר ודיור
פאות: bk wigs בריינדי קמינר
תכשיטים: אמדוריה
עיצוב פאות: קובי קלמנוביץ
שמלות: שירית אלטר

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית