"דברים מלב אל לב"

"מה שמניע אותי - זה עתיד המדינה": התגובה המלאה של נתניהו להמלצות המשטרה

"אזרחי ישראל, אני מבקש הערב לומר לכם דברים מלב אל לב" - כך פתח הערב רה"מ נתניהו את נאום התגובה שלו להמלצות המשטרה. על מילצ'ן: "אני פעלתי בשביל סיגרים?". צפו (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו, הערב (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של נתניהו)

"אזרחי ישראל, אני מבקש הערב לומר לכם דברים מלב אל לב. את כל חיי הקדשתי למען מטרה אחת: להבטיח את בטחונה ועתידה של מדינת ישראל. זה הכוח שהיה לי כקצין בסיירת מטכ"ל, זה הכוח שהיה לי באו"ם, זה הכוח שהיה לי כשר אוצר כשהענקתי רפורמות מרחיקות לכת שהזניקו את הכלכלה שלנו מעלה וזה הכוח שמפעם בי כל הזמן, כרוה"מ, לבנות ולפתח את המדינה, ומעל הכל להגן עליה".

"אני חש מחויבות עמוקה להמשיך להוביל את המדינה בדרך שתבטיח את עתידנו, לכן אני עובד מסביב לשעון, לא פעם עמוק אל תוך הלילה, השכם בבוקר, כשהטלפון האדום מצלצל, כך עשיתי עד עכשיו וכך אמשיך לעשות באחריות ובשיקול דעת ומסירות".

"אתם יודעים שאני עושה את הכל כשדבר אחד ויחיד כנגד עיני - טובת המדינה. לא בשביל סיגרים מחבר, לא בשביל סיקור עיתונאי, לא בשביל שום דבר, רק טובת המדינה. שום דבר לא יסיט אותי ממלאכת קודש זו. גם לא ההתקפות נגדי, ברוך השם הם בלתי פוסקות".

"מאז שנבחרתי לרה"מ, כמעט שלא היה יום אחד שלא הוטחו נגדי השמצות וטענות סרק, ותוקפים לא רק אותי, תוקפים בצורה אכזרית ומרושעת גם את אשתי וילדיי כדי לפגוע בי, זה כואב לי כי אני אוהב אותם מאוד".

"בשנים הללו הופעלו לפתוח נגדי לא פחות מ-15 בדיקות וחקירות כדי להפיל אותי מהשלטון, כולם התחילו בכותרות, חלקן עם המלצות משטרה מרעישות בדיוק כמו הערב, כל הניסיונות הללו בלי יוצא מן הכלל הסתיימו בלא כלום. מכיוון שאני יודע את האמת, אני אומר לכם, גם הפעם, הדברים יסתיימו בלא כלום".

"ההמלצות ששמענו היום הושמעו כבר לפני למעלה משנה, ממש בפתיחת החקירה, אני שב ומדגיש את העובדה הברורה, להמלצות הללו אין מעמד במשטר דמוקרטי, אני אומר זאת כציון של עובדת יסוד בדמוקרטיה שלנו. ישראל היא מדינת חוק. על פי החוק, לא המשטרה קובעת אלא רק הגורמים המשפטיים המוסמכים".

"להמלצות שפורסמו הערב, מתלווה צל כבד, אי אפשר להשתחרר מהרושם שהם הושפעו מתחושות חסרות בסיס של גורמי חקירה שמאמינים שפעלתי נגדם, שביצעתי מעקבים נגד חוקרי משטרה, שהפעלתי מישהו בלונדון נגד החוקרים, טענות הזויות".

"אני מבקש שתחשבו אתם, מה זה אומר על החקירה, ומה זה אומר על ההמלצות. אם מי שחוקר אתכם אומר שתפרתם לו תיק, איך הוא יכול לתת המלצות אובייקטיביות. לכן זה לא מפתיע שאלו הן ההמלצות. אני בטוח כשהגורמים המשפטיים יבחנו את החומר הם יגלו עד כמה המלצות הללו מופרכות".

"איך אפשר לומר שבשביל סיגרים פעלתי לטובת מילצ'ן כשבפועל פעלתי הפוך, פעלתי לסגירת ערוץ 10. איך אפשר לומר שבעבור סיגרים פעלתי לטובת מילצ'ן, כשבפועל פעלתי בניגוד מוחלט לאינטרסים של מילצ'ן".

"העובדה שנשאלתי על כך רק שאלות ספורות - זה אומר הרבה. אבל השבתי שמעולם לא פעלתי לטובתו של מילצ'ן". על הוויזה אמר נתניהו: "איך אפשר לבוא בטענות שבשביל סיגרים פעלתי אצל האמריקאים להחזיר את הוויזה שנשללה ממנו, בגלל שירות למדינת ישראל, חובתו הבסיסית של כל רוה"מ בישראל לעזור לכל מי שנפגע משירות מיוחד בעבור מדינת ישראל".

"בנושא השני, איך אפשר לומר שרציתי לפעול לטובתו של נוני מוזס על ידי העברת החוק של סגירת ישראל היום? גם כאן עשיתי בפועל את ההיפך הגמור, הובלתי את ההתנגדות והצבעתי נגד החוק, ויותר מזה, פיזרתי את הכנסת, מהסיבה הזו החוק לא עבר. עכשיו, בניגוד אליי, 43 שרים וח"כים שפעלו לטובת מוזס, קידמו את הצעת החוק שלו וקיבלו סיקור מלטף ב'ידיעות'. איך יתכן שרובם לא נחקרו ולא הוגשה נגדם המלצה?".

"עולם הפוך" הוסיף נתניהו. "אזרחי ישראל, אני לא כאן לעשות לביתי, מה שמניע אותי הוא דבר אחד - להבטיח את עתידה של המדינה שלנו. לכן אני אומר לכם: הממשלה תמלא את ימיה, יחד עם כל שרי הממשלה נמשיך להפוך את ישראל לכוח עולמי עולה".

"אני בטוח שהאמת תצא לאור, אני בטוח שגם בבחירות הבאות שיתקיימו במועדן אזכה שוב באמונכם. בעזרת השם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר