העיד נגד נתניהו

אמסלם: "לפיד, אתה שטינקר קטן; מלשן עלוב"

לאחר שנחשף כי יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הוא עד התביעה נגד ראש הממשלה ב'תיק 1000', הטיח בו ח"כ אמסלם צרור עלבונות מעל דוכן המליאה. "חז"ל אמרו 'ולמלשינים אל תהי תקווה'. דבר ראשון כשהייתי ילד, לימדו אותי: דודי - לא מלשינים" • צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נאומו המעליב של אמסלם (צילום: מתוך ערוץ הכנסת. תמונה ראשית: Hadas Parush/Flash90)

יו"ר הקואליציה חבר הכנסת דודי אמסלם יצא להגנת ראש הממשלה ויו"ר מפלגתו בנימין נתניהו לאחר פרסום המלצות המשטרה להעמידו לדין באשמת שוחד בשתי פרשיות.

הח"כ הבכיר מהליכוד עלה לנאום במליאה במהלך הדיון אמש (שלישי) על התקציב, ותקף את יו"ר יש עתיד ח"כ יאיר לפיד, שב'החדשות' נחשף כי הוא עד מרכזי באחת החקירות: "אלה הערכים של יש עתיד? אני בז לערכים האלה".

"לימדו אותי דבר ראשון כשהייתי ילד", המשיך אמסלם, "דודי - לא מלשינים. לא מלשינים. אף אחד לא ירצה לשבת איתך לעולם. אני בז להתנהלות האחרונה שנחשפתי אליה, שאתה באמת שטינקר קטן; מלשן עלוב".

"אתה חולם להיות ראש ממשלה... עזוב את השאלה אם תיבחר, לדעתי זה מדע בדיוני אבל בוא נגיד שכן. איזה מסר אתה מעביר לילדים שרוצים להתגייס ולנוער במדינת ישראל? 'חבר'ה, תלכו לעיתון במחנה?' גם לא צריך שם כל כך מדים, אפשר ללכת עם סנדלים ומכנס קצר", סיים אמסלם בכעס.

בתגובה לכך אמר הבוקר יו"ר סיעת יש עתיד ח"כ עפר שלח בראיון ל'כאן רשת ב': "זו שפה עבריינית נמוכה, בה השתמש גם מול מפכ"ל המשטרה וזה יבוא גם נגד היועמ"ש. היא באה לחפות על התנהגות עבריינית נמוכה".

כזכור, אחד ממוקדי 'תיק 1000' (פרשת המתנות) היא העובדה, כפי שנחשפב, שנתניהו פעל לאישורו של חוק שיעניק מתן מעמד מיוחד לתושב חוזר, הכולל פטור ממס, לבקשת איש העסקים וחברו הטוב ארנון מילצ'ן שהרוויח מכך הטבה של מיליונים, זאת במקביל למתנות בשווי מאות אלפי שקלים שנתן לראש הממשלה ולרעייתו שרה.

מי שכאמור עד המפתח בפרשה זו, הוא שר האוצר לשעבר לפיד שסיפר למשטרה כי ארנון מילצ'ן - שהוא גם חברו הטוב - פנה אליו בשעתו ואמר לו: "יש פטור מדיווח של 10 שנים. אני מבקש שנאריך את הפטור מדיווח של אנשי עסקים שעלו ל-20 שנה", ולאחר מכן נתניהו שאל אותו על שיחה זו והדגיש בפניו: "צריכים ללכת על החוק הזה".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר