אבנים וגידופים

בושה: לוחמי האש הותקפו במאה שערים

צוות כיבוי והצלה שהוזעק לכבות שריפות שהוצתו בהפגנות הקיצוניים במאה שערים, הותקף באבנים וחפצים על ידי המפגינים, שחסמו את רכב הכיבוי וגידפו את הלוחמים (בארץ)

לוחמי האש בירושלים. ארכיון (צילום: הדס פרוש - פלאש 90; צילום וידאו: קבוצת מחאות החרדים הקיצונים)

צוות כיבוי והצלה שהוזעק לכבות שריפות שהוצתו בהפגנות הקיצוניים אמש (שלישי) באזור מאה שערים, שריפות שסיכנו תשתיות חשמל, בתים ומבני ציבור, הותקף באבנים וחפצים על ידי המפגינים.

המהומה החלה כאשר עשרות מפגינים חסמו את רכב הכיבוי תוך שהם מגדפים ומקללים את לוחמי האש במילים קשות ומאיימים לפגוע בהם פיזית.

לאחר מכן החלו ביידוי אבנים על צוות הכיבוי כאשר למרות ניסיונות הפגיעה וזריקת האבנים הכבדות לעבר רכב הכיבוי, לוחמי האש המשיכו במשימתם לכיבוי השריפות שסיכנו את התושבים הגרים בסמוך.

בכבאות והצלה מחוז ירושלים רואים בחומרה רבה את התנהגות המפגינים, את זריקת האבנים מסכנת החיים, ואת ניסיונות הפגיעה בצוותים כמעט מדי ערב, ומתכוונים לפעול מול גורמי האכיפה כדי למגר תופעה בזויה זו.

"כל מטרת לוחמי האש היא הצלת נפש ורכוש של כל אדם באשר הוא, ולא מתקבל על הדעת פגיעה וניסיונות פגיעה מתמשכים בצוותי הכיבוי וההצלה האמונים על הצלת חיים, תוך כדי סיכון חייהם למען מטרה נעלה זו", נמסר מכבאות והצלה מחוז ירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר