החשוד בשוחד מדבר

רה"מ נתניהו מגיב להמלצות המשטרה: "איזה עולם הפוך"

ראש הממשלה בנימין נתניהו לא מסתפק בנאום התגובה שמסר לאחר פרסום המלצות המשטרה להעמידו לדין באשמת שוחד, וניצל היום נאום שנקבע מראש לתגובה נוספת ותוקפנית במיוחד (ארץ)

דבריו של נתניהו (צילום: מתוך "מרכז השלטון המקומי" בפייסבוק)

בנאום שנושא לפני זמן קצר ראש הממשלה בנימין נתניהו, הוא הגיב - בפעם השניה - להמלצות המשטרה להעמידו לדין באשמת שוחד בשתי פרשיות.

את דבריו בוועידת 'מרכז השלטון המקומי' הוא פתח באמירה: "תהיו רגועים. אין בחירות בקרוב. הקואליציה חזקה ונמשיך לפעול למען אזרחי ישראל".

"אי אפשר בלי כמה מלים על ענייני היום", המשיך ראש הממשלה. "אחרי שראיתי את הדו"ח אני יכול להגיד שהוא מוטה, קיצוני, מחורר כמו גבינה שוויצרית ולא מחזיק מים".

"הוא מתעלם מהחברות הקרובה מאוד של קרוב ל-20 שנה בין ארנון מילצ'ן לבין משפחתי, עם מתנות הדדיות, עוד כשהייתי אזרח פרטי. הוא גם מנפח את הסכומים עד לבלי הכר, בסדרי גודל, כדי להגיע למספר הקסם...".

"גם הפרשנים מתעלמים מכך ששברתי בעבר מונופול שלו על יבוא חלקי חילוף לרכב, ומכך שפעלתי לסגור את ערוץ 10 שבבעלותו. אז איך יכול להיות שמצד אחד אני פועל לטובת מילצ'ן ומצד שני פועל לרעתו. והתשובה היא: לא זה ולא זה. העיקרון היחיד אצלי הוא - מה שנכון לחברה הישראלית. לא לפי אף אדם".

(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

נתניהו המשיך ותקף: "איזה עולם הפוך. הדו"ח הופך את היוצרות בתיק 2000. מעבר לזה שלא בטוח שצריך לבחון יחס פוליטיקאים ונבחרים - איך יכול להיות שחוקרים אותי, שבלמתי את 'חוק ישראל היום', ואת הח"כים שתמכו בו לא חוקרים. אבסורד. ומה למשל עם שרת משפטים (לבני) שהביאה חוות דעת מטעם נוני מוזס בניגוד לעמדת היועמ"ש של הכנסת".

"עולם הפוך גם בענין לפיד. הוא נחקר בערך שעה, ואותי שאלו על זה כמה שאלות בלבד במהלך חקירה בת שנה וחצי. עכשיו מסתבר שעל בסיס זה לפיד הוא עד מפתח. זה אומר לכם הרבה על ההמלצות והתהליך שלהן"

"זה אותו לפיד שהבטיח להפיל אותי, ושהועסק על ידי מילצ'ן ודן איתו על ענייניו ללא שהדיר עצמו מהם. אז הוא הופך להיות העד המרכזי? מילת הקסם נתניהו הופכת הכל".

"לכן הדו"ח הזה מוטה, ואני בטוח שלא ייצא מכל זה כלום", סיים ראש הממשלה בנימין נתניהו את תגובתו התקיפה להמלצות המשטרה להעמידו לדין אשמת שוחד ב'תיק 1000' וב'תיק 2000'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר