אינפרא אדום

פיתוח ישראלי: טעינה אלחוטית על אמת

חברת Wi-Charge הישראלית פיתחה מכשיר המאפשר טעינה של מכשירי חשמל קטנים גם ללא חיבור כבל באמצעות האינפרא האדום. המכשיר קיבל אישור של ה-FDA (טכנולוגיה)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: Wi-Charge)

טעינה אלחוטית עד היום הייתה טעינה על פני משטחים מיוחדים במגע בלבד. חברה ישראלית פיתחה טכנולוגיה חדשה שמאפשרת טעינה אלחוטית אמיתית שיכולה באמת לשנות את העולם.

Wi-Charge היא חברה ישראלית שכתובתה ברחובות, העוסקת בתחום החשמל האלחוטי. החברה נוסדה במטרה לאפשר טעינה אוטומטית של סמארטפונים ומכשירים חשמליים נוספים הזקוקים לניידות או מפאת גודלם. הטעינה האלחוטית של החברה פועלת בטכנולוגיית אינפרא אדום ויכולה לספק חשמל להתקנים ניידים מרוחקים במרחק של עד 10 מטרים. החברה פיתחה פתרונות טעינה מרחוק, המאפשרים לטלפונים והתקנים אלחוטיים אחרים לטעון את עצמם מרחוק אף ללא התערבות המשתמש.

עד כמה קרובה החברה למציאות? החברה קיבלה לפני מספר חודשים את אישור ה-FDA האמריקאי, כאשר זוהי החברה הראשונה שאי פעם קיבלה אישור בטיחות רגולטורי לטעינה אלחוטית מרחוק. מדובר במכשיר טעינה המותקן על גבי התקרה ומשם משדר את הטעינה לכל המכשירים בטווח. הדבר יאפשר לבתי קפה או בתי עסק שונים, להתקין את המטען ולאפשר למבקרים לטעון את הסמארטפונים, הטאבלטים והשעונים החכמים שלהם.

הטכנולוגיה החדשנית של Wi-Charge מסוגלת להטעין מספר סמארטפונים בו זמנית, באמצעות קרני אינפרה אדום, הבטוחים לשימוש עבור בני אדם וחיות.

לחברה אין עדיין מוצר מוכן כדי למכור והיא מחפשת עדיין שותפים טכנולוגים לקדם את המוצר עד שיהיה מוכן כדי להגיע לציבור הרחב וההערכות של החברה כי עד סוף השנה הוא יהיה זמין למכירה כשהוא משולב גם בנורה לתקרה. מחירו צפוי להיות לא זול במיוחד ולדברי החברה הוא יעמוד על כ-1000 דולר - יקר לאדם הפרטי אך אולי משתלם לעסקים וחברות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר