צפו בווידאו

המנוע עף: "הטיסה המפחידה ביותר בחיי"

כשמטוס הבואינג חלף מעל האוקיינוס השקט בארה"ב, נשמע לפתע פיצוץ חזק, ולעיני הנוסעים המבועתים החל המנוע להתפורר אל הים. למרבה הנס, המטוס הצליח לבצע נחיתת חירום בהונולולו • צפו (בעולם)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך טוויטר)

חלקים ממנוע מטוס בואינג 777 של חברת יונייטד איירליינס, שהמריא מסן פרנסיסקו להוואי, התפוררו אמש (שלישי) במהלך טיסה מעל האוקיינוס השקט, מה שאילץ אותו לבצע נחיתת חירום בהונולולו.

הדרמה החלה, כשהמטוס חלף מעל האוקיינוס השקט זמן מה לפני הנחיתה, ולפתע נשמע פיצוץ חזק. אנשי הצוות לחצו מיד על לחצן המצוקה ונערכו לנחיתת החירום, שהסתיימה בהצלחה למרבה הנס.

אריק חדד, אחד הנוסעים, דווקא הצליח לשמור על קור רוח וצייץ בחשבון הטוויטר שלו תמונה של חוברת הבטיחות של המטוס על רקע המנוע ההרוס. "אני לא רואה שום דבר על זה במדריך", התבדח.

שאר הנוסעים, לעומתו, נלחצו מאוד. אחת מהם, מריה פלצ'י, תיארה לאחר מכן: "הטייסים עשו עבודה נהדרת וכך גם הצוות, אבל זו היתה הטיסה המפחידה ביותר בחיי".

רשויות התעופה בארצות הברית פתחו בחקירת האירוע, וחברת יונייטד איירליינס מסרה בהודעה רשמית: "טיסה 1175 מסן פרנסיסקו להונולולו נחתה בשלום לאחר שהטייסים הכריזו על מצב חירום בגלל בעיה עם אחד המנועים. הטייסים שלנו מילאו אחרי כל ההנחיות כדי להנחית בבטחה את המטוס".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר