פיצוץ עז ליד הבית

שיחק בנפצים ורק ניתוח חירום הציל את ידו

ילד השתעשע ליד ביתו בנפצים שקנה במכולת, כשלפתע אירע פיצוץ עז, שהדף אותו אחורנית ופצע אותו. הוא הובהל לבית החולים עם חשש שהרופאים יקטעו את אצבעו הפצועה (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

ילד בן 12 ששיחק עם חברו בנפצים, נזקק לניתוח חירום בכף ידו לאחר שאלו התפוצצו עליו.

הילד השתעשע במשחק המסוכן בקרבת ביתו שבחולון עם נפצים שקנו הוא וחברו בן ה-11 בחנות מכולת שכונתית. לפי הפרסום במקומון 'השקמה', בשלב מסוים הם החליטו לנסות להצית כמה נפצים ביחד, ואז אירע פיצוץ עז, שהדף אחורנית את הילד ופצע אותו.

בעקבות הפיצוץ, נחבלה ידו של הילד שהצית, ותחילה אף היה חשש כי אחת מאצבעותיו נקטעה. אביו שהוזעק למקום הבהיל אותו אל בית החולים איכילוב שבתל אביב, שם ערכו לו ניתוח חירום ואצבעו ניצלה.

יצוין, כי גם האב נזקק לטיפול רפואי, לאחר שלקה בהלם קל כתוצאה ממקרה זה.

דירה שעלתה באש בגלל פיצוץ נפצים (צילום ארכיון: יהושע לוי, המייל האדום)

"האבא הוא קצין לשעבר בצה"ל, ששירת בלבנון והשתתף במספר קרבות, אבל מעולם לא ראינו אותו במצב הזה", תיארה דודתו של הילד לעיתון. "כשהוא סיים לוודא כשבנו בסדר ומקבל את הטיפול הרפואי ההולם ולא נשקפת סכנה לבריאותו, הוא התפרק בעצמו ונכנס למצב רגשי קשה".

לדבריה, כעת "הילד במצב טוב. הוא היה בהלם בימים הראשונים. היה חשש כי הוא יזדקק לשיקום ארוך ואולי אף לא יוכל להשתמש בחלק מאצבעותיו. יחד עם זאת, נמסר לנו שהוא צפוי להשתחרר לביתו בקרוב ולהחלים תוך זמן קצר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר