הקהילה נסערת

עדויות נוספות מפתח תקווה: הגנבים פועלים - המשטרה משותקת

מעקב "כיכר השבת": חשיפת התנהלות משטרת פתח תקווה לגבי גל הגניבות בקהילה החרדית, מציפה מעל פני השטח עוד ועוד מקרים בהם החוקרים קוברים את התלונות (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
בית משפחה חרדית לאחר פריצה. אילוסטרציה (צילום: 'השומרים')

מאות מבני הקהילה החרדית במרכז פתח תקווה נסערים ממכת הפריצות לבתיהם, שאינה פוסקת, ובעיקר מאוזלת ידה של תחנת המשטרה בעיר שלדבריהם ממסמסת את התלונות על כך.

כזכור, מוקדם יותר נחשפה ב"כיכר השבת" הודעת המשטרה לאחד המתלוננים על פריצה לביתו, כי התיק נסגר בנימוק תמוה ש"העבריין לא נודע", זאת חמישה ימים בלבד אחרי הגשת התלונה וכשלא בוצעה מצד החוקרים כל פנייה לעד ראייה למקרה ולבעל הדירה שנפרצה.

כעת נראה כי מדובר לכאורה ב"רשלנות פושעת סדרתית של המשטרה", כהגדרת אחד התושבים, וממסמך נוסף שהגיע ל"כיכר השבת" עולה בבירור שתיק תלונה על גניבה נסגר יום לאחר שזו הוגשה, שוב מאותה סיבה תמוהה: "עבריין לא נודע".

הודעת המשטרה

יצויין, כי גם אמש (שלישי) התבצעה גניבה בדירה ברחוב פיקא, ובמשך הלילה נצפו שתי דמויות חשודות שהסתובבו בחצרות בנייני המגורים.

תושב המקום מתאר: "הגנבים 'קלטו' אותנו והתחילו לסגת. מה שמרגיז, זה שבמקרה הייתה באזור ניידת משטרה והשוטרים שישבו בה ענו לנו כשדיברנו איתם על מה שקורה לאחרונה: 'אנחנו לא יכולים לעשות כלום".

"מה הם רוצים", מוסיף בזעם דייר אחר בן הקהילה, "שאנשים יקחו פה את החוק לידיים?".

תיעוד של גנבים הפועלים באין מפריע בין בתי הקהילה בפתח תקווה (מצלמות אבטחה)

בינתיים, "עד שהמשטרה תחזור לתפקד" - כהגדרת התושבים - הם חוזרים ומדגישים כי בעקבות גל הפריצות הציבור בפתח תקווה נקרא לגלות ערנות ולשים לב לכל מיני אנשים חשודים המסתובבים בקרבת בנייני המגורים.

ממשטרת ישראל טרם נמסרה תגובה לפניית "כיכר השבת" בנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר