איביי חשפה: ישראל נמצאת במקום השני בעולם בקניות באינטרנט

ענקית המסחר האמריקנית "איביי" מגלה כי הישראלים די התחברו לקניות ברשת, והמספרים של הרכישות רק עולים - ובמספרים אסטרונומיים. וגם: מסתבר שאנחנו יודעים גם למכור... (דיגיטל)

(צילום: שאטרסטוק)

על פי נתונים שניפקה חברת איביי האמריקנית, מדינת ישראל נמצאת במקום השני בסחר האלקטרוני - שניה בלבד לסין הראשונה.

על פי הנתונים בכל שתי שניות מתבצעת קנית מוצר על ידי ישראלי באיביי, ובכל שלוש שניות וחצי מכירה ישראלית.

בשנת 2017 בלבד ביצעו הישראלים כ - 17 מיליון רכישות עליהם שילמו כ 425 מיליארד דולר, המספרים המטורפים האלה מהווים עלייה של שישה אחוזים בהשוואה לשנת 2016.

על פי הערכת החברה נמכרו ביום כ 30 אלף פריטים ו - 10 מיליון פריטים בשנה, עלייה של 50% לעומת 2016. מי שהביאו לעליה במדדים הם 47 אלף ישראלים שביצעו השנה את הרכישות האינטרנטיות הראשונות שלהם.

מנהל הפעילות העסקית של איביי בישראל אלעד גולדנברג סיפר כי כ700 אלף חלקי חילוף לכלי רכב נרכשו על ידי ישראלים בשנה החולפת, לדבריו "פנס אחורי לפורד פוקוס, שעולה בארץ 1,000 שקלים, נמכר באיביי ב־450 שקלים. ואפילו המוסכניקים הודו שקנו אצלנו".

ואם בכלי רכב עסקינן, מסתבר שלא רק חלקי חילוף נקנים דרך איביי אלא יש גם מכירות של כלי רכב, יאכטות ואופנועים, ובעיקר רכבי יוקרה ואספנות שנמכרים באתר, לדברי החברה כ633 כלי רכב נרכשו על ידי ישראלים דרך האתר שמכר בנוסף לזה 750 אלף אביזרי ספורט, 70 אלף זוגות נעלי ריצה, 180 אלף זוגות אופניים, וכן ציוד מציאות מדומה (VR), רחפנים ורמקולים בסכומים הגבוהים ממיליון דולרים.

ואנחנו לא רק לוקחים, אלא יודעים גם לתת, בתשלום כמובן. כ-35 אלף ישראלים מכרו מוצרים דרך אתר איביי, מתוכם 8,500 שמתפרנסים מכך באורח קבע, הפריטים הנמכרים ביותר על ידי הישראלים הם מוצרי בית וגינה, מוצרי טיפוח ובריאות, תכשיטים ושעונים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר