תמיכה יציבה

השר כץ לנתניהו: "יש לי אמון מלא בך" • צפו

השר ישראל כץ אמר את הדברים באירוע השקת זרוע הטרמינל החדש בנתב"ג וחיזק את ראש הממשלה: "אני משוכנע שבעזרת השם נמשיך ונפעל עוד שנים רבות ביחד" (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
נתניהו וכץ בנתב"ג (צילום: מוטי קמחי, ynet)

ראש הממשלה בנימין נתניהו, השתתף היום (ה') באירוע בנתב"ג לרגל פתיחת זרוע E (הרביעית) לנוכח הזינוק במספר הנוסעים. באירוע השתתף גם השר ישראל כץ, שנתן גיבוי לנתניהו ואמר לו: "יש לי אמון מלא בך ואני מחזק את ידיך".

"יש לאפשר לראש הממשלה נתניהו להמשיך להוביל את מדינת ישראל בנושאי ביטחון, מדיניות העשייה והאתגרים הרבים שבפניהם אנחנו ניצבים", הוסיף שר התחבורה. "הייתה ויש לי הזכות לפעול במשותף עם נתניהו לקידום ענייני המדינה בתשע השנים האחרונות כשר בממשלתו. אני משוכנע שבעזרת השם נמשיך ונפעל עוד שנים רבות ביחד".

ראש הממשלה, שימריא בהמשך היום לוועידת מינכן, אמר בנאומו: "הוזמנתי לוועידת הביטחון החשובה בעולם כדי להציג את עמדתה של ישראל בפני ראשי המדינות ושרי הביטחון שיתכנסו שם. אציג את חלקה של איראן באירועים האחרונים בצפון, את ניסיונותיה המתמשכים להתבסס נגדנו בסוריה ואת נחישותינו האיתנה למנוע זאת. נמשיך לחזק יחד את מדינת ישראל".

נתניהו נמצא בימים אלו בלחץ גדול בעקבות המלצות המשטרה בתיק 1000 הנוגעות לטענות על שוחד שקיבל מארנון מילצ'ן בדמות סיגרים וטובות הנאה המוערכים על ידי המשטרה בכמיליון ש"ח. התייצבות של כץ, אחד מבכירי הליכוד לצדו היא משמעותית בעבורו ומלמדת על ביטחון הליכוד שהתיק לא יגיע לכדי הגשת כתב אישום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר