280: נותנים לקולקציה לדבר על העיניים

הקולקציה החדשה של 280 כוללת אלפי מסגרות חדישות, חלקן מעוצבות על פי צו האופנה העדכני ביותר, ואחרות שומרות על מראה קלאסי שמרני. המגוון העצום מיועד למלא את ציפיותיהם של כל לקוחות 280, הכוללים את כל גווני המגזר החרדי והדתי (צרכנות, שיווקי)

משקפיים 280. (צילום: יחצ)

בכל פעם, כשנוחתת קולקציה חדשה, רגילים לכתוב במודעות הפרסום ביטויים המנסים לתאר אותה: "קולקציה מרהיבה!" "מסגרות מדהימות!" ושלל תיאורים נוספים, אליהם מוצמדים סימני קריאה מתלהבים.

כאשר נחתה הקולקציה החדשה של אופטיקה 280, הבינו כל הנוגעים בדבר שאף ביטוי לא יצליח להמחיש את המגוון העצום והמרהיב של מסגרות משקפיים מכל הסוגים והגוונים, המתאימים לכל כיס. זה בדיוק הרקע לקמפיין: "נותנים לקולקציה לדבר". במקום לנסות לתאר את הקולקציה החדשה – העדיפו להציג אותה ולתת לעיניים להבין לבד עד כמה הקולקציה מרהיבה, עד כמה המסגרות מדהימות ואיך המגוון העצום מרגש.

הקולקציה החדשה של 280 כוללת אלפי מסגרות חדישות, חלקן מעוצבות על פי צו האופנה העדכני ביותר, ואחרות שומרות על מראה קלאסי שמרני. המגוון העצום מיועד למלא את ציפיותיהם של כל לקוחות 280, הכוללים את כל גווני המגזר החרדי והדתי.

המותג A&R הוא מותג הבית של רשת 280. הוא מיוצר במפעלים המובילים, בהם מיוצרים גם מותגים בינלאומיים, וכל העיצובים נעשים בהשראת מותגים אלה. ייצור מותג A&R התאפשר הודות לכוח הקנייה הגדול של רשת האופטיקה 280. הרשת, הנחשבת ובצדק לגדולה ביותר במגזר החרדי, מוכרת מספר עצום של מסגרות. בזכות עובדה זו יכולה רשת 280 לייבא מותג משל עצמה, לדאוג שייוצר במפעלים הטובים ביותר ויענה על דרישות העיצוב ועל דרישות האיכות הקפדניות ביותר, הן מבחינת יכולת ההישרדות של המסגרות והתאמתן לאורח החיים של ילדים קטנים והוריהם והן מבחינות רפואיות.

אפילו הצלם שצילם את המסגרות החדשות לצורך הפרסום החליט לשדרג את משקפיו, וגם את המשקפיים של בנו. מה אכפת לו, זה ממילא בחינם עבורו ובמימון קופת החולים בה הוא חבר... המסגרות החדשות משלבות עיצוב ברמה הגבוהה ביותר לצד איכות של מותגים מובילים.

כשנותנים למשקפיים לדבר, קשה לדעת מראש מה הם יאמרו. לפעמים המשפטים שנשמע מהם יהיו משעשעים. הם יכולים לספר לנו קצת ממה שעובר על מסגרת משקפיים, ועוד איכותית היושבת על מדפי רשת 280. עקבו אחר הקמפיין בעיתונים, ואל תשכחו: משקפיים איכותיות בחינם, בסבסוד קופות החולים, זה רק ברשת משקפיים 280.

משקפיים בחינם לחברי קופת חולים מאוחדת בסניפים: ירושלים, בני ברק, ביתר עילית, בית שמש ואשדוד. לחברי קופת חולים מכבי בסניפים: בני ברק, בית שמש וירושלים - נחום 10, ולחברי קופת חולים כללית בסניף כנפי נשרים בירושלים.

הזכאות היא על פי כללי קופת החולים בה הנך חבר. אך גם במקרה בו לצערנו, אין לך זכאות למשקפיים בחינם – עדיין שווה ומשתלם לקנות דווקא ב-280. בזכות המחיר, האיכות והעיצוב של המסגרת, השירות המקצועי של האופטומטריסטים וצוות החנות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר