חמש קטנות על ההמלצות

עשרת הדברות השבועיות - במהדורה מקוצרת בשל שירות מילואים של הכותב - שעל פי הפרטים שהותרו לפרסום נקבע מראש על פי גרף האימונים בצה"ל ואינו קשור למתיחות בגבול סוריה, לחקירות נתניהו או לציוצי טראמפ (סאטירה)

אריאל שרפר | כיכר השבת |
אריאל שרפר (צילום אישי)

1

המשטרה ממליצה לרה"מ נתניהו לעבור קורס הסבה מקצועית למגלגלי סיגרים וטועמי שמפניות. נתניהו בתגובה: לא יהיה כלום (בלי אישור של פסיכולוגית ילדים בכירה בשירות הציבורי)

2

רה"מ לשעבר אולמרט המליץ לנתניהו לא לבחור בשום אופן במיטה העליונה בתא שלו לשעבר. הוא טוען שזה מושך עין הרע...

3

אירן טוענת שבמטוס שישראל הפילה היה טייס זעיר שצנח בשטח ישראל. הטייס האיראני האבוד מונה ליועץ רה"מ לענייני ביטחון אישי והישרדות פוליטית

4

יאיר לפיד העיד נגד נתניהו בתיק המתנות. לפני עדותו הניח לפיד יד על גיליון של במחנה ונשבע לומר את כל האמת שתבטיח לו שיש עתיד לראשות ממשלה.

5

ארנון(נוני) מוזס שוקל להסיר את הקרדיט "עורך אחראי" הניתן לו על השער של ידיעות אחרונות. הסיבה העיקרית: חשש שהכותרת שזעקה "שוחד" מעל תמונת נתניהו תיחשב לאחריותו ומוזס בניגוד לרה"מ לא הצהיר שאין כלום...

הערה מיוחדת: השבוע הטור מקוצר בשל שירות מילואים. הכותב מבהיר כי המילואים נקבעו מראש על פי גרף האימונים בצה"ל ואינם קשורים למתיחות בגבול עם סוריה, לחקירות נתניהו, או לציוצים של טראמפ (סתם כי בא לי להזכיר אותו כל שבוע).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר