"אפשר לבנות על זה"

מחפשים משרה יציבה? מעוניינים להצליח? יריד תעסוקה חדש בהפקת מרכז כיוון

ענפי תעסוקה רבים דורשים היום הכשרה מתאימה וידע מקצועי. משרות רבות במשק הופכות מחובבניות למקצועיות ובטוחות יותר, בעקבות המענה הרחב בדמותם של קורסים מגוונים בתחומים השונים. דוגמא בולטת לכך הוא ענף הבניה (לימודים, שיווקי)

קורס בנייה למגזר. (צילום: יחצ)

ענף הבנייה הינט גדול במיוחד הכולל בתוכו מבחר מקצועות חיוניים, הענף נחשב כמניב ומצליח, ורבים הפונים לשוק התעסוקה בוחרים במקצוע ממקצועות הבניה במטרה להשיג משרה טובה ומפרנסת. בשונה ממקצועות רבים אחרים טועים אנשים לחשוב כי מקצועות אלו אינם דורשים ידע או הכוונה מיוחדים, וכך מפציעים בשוק קבלנים, מנהלי עבודה ועוד נושאי משרות דומות כשהם נעדרי הכשרה מתאימה.

הכשרה מתאימה הינה מפתח מספר אחת להצלחה. סיכויי מציאת עבודה גדלים משמעותית וכך גם יעילות ואפקטיביות העבודה. במרכז 'כיוון' מפעילים עשרות קורסים ייעודיים למקצועות שונים ומגוונים. גם בענף הבניה ניתן למצוא בכיוון קורס גבס חדשני, קורס לבדק בית ועוד, אך מתוך ההבנה כי נדרש מענה מקיף יותר לתחום זה, הוחלט לצאת במיזם שיספק מעטפת מושלמת של מידע נחוץ, הכשרות מתאימות במיטב בתי הספר ואף משרות פוטנציאליות בחברות הבניה המובילות.

את המיזם יפתח כנס 'בונים עתיד', שיתקיים בע"ה ביום רביעי ו' אדר,( 21.2) במרכז כיוון. את הכנס יפתח ערן רולס, מנכ"ל 'המרכז הישראלי לבניה', שישוחח על עתיד הנדל"ן בארץ והאופציות להתפתחות בתחום. פאנל מומחים ייחודי יארח את מיטב העוסקים החרדים בתחום, בינהם יוסי שכטר, מנכ"ל איגוד הקבלנים הירושלמים, נחום טיר מנכ"ל חברת OSH_IL, אלי אדלר מנכ"ל חברת 'בונים איתך', ויוסי הולצמן מנכ"ל חברת אדריכלות פנים. הפאנל יעסוק בידע חיוני אודות ענף הבניה והדרכים הטובות להשתלבות נכונה ומוצלחת.

לאחר הפאנל יתקיים יריד הכשרות ומשרות, בו יציגו בתי ספר נבחרים את כל המידע על הכשרות מקצועיות במגוון תחומי הבניה. דוכני מעסיקים יציעו פגישות אטרקטיביות בהן יוצגו בפני המשתתפים משרות מכניסות ורלוונטיות לתעסוקה.

"אנו רואים בכנס זה חשיבות רבה", מסכם יחיאל אמויאל מנכ"ל כיוון. "זוהי הזדמנות בשבילנו להעניק לפונים אלינו את מכלול הכלים הדרושים לענף הבניה, הנושא פוטנציאל גבוה בשוק, בחבילה אחת של מקצועיות חסרת פשרות, וזוהי גם הזדמנות עבור הנרשמים לכנס, הפותחת בפניהם דלת לתחום תעסוקה שעשוי בהחלט לענות על דרישותיהם".

לפרטים נוספים על יריד התעסוקה של כיוון לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר