תמיכה רבנית פומבית

הגר"ש עמאר לרוה"מ נתניהו: האמת תתגלה, תצא זך ונקי

ברקע המלצות המשטרה: הגר"ש עמאר בתמיכה פומבית ברוה"מ בנימין נתניהו: "נכנס בעם יצר להילחם במנהיגים שלו, זה מבזה את המדינה שלנו" הרב פנה לנתניהו לשמור על השבת (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם )

בלעדי: הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר בתמיכה פומבית בראש הממשלה בנימין נתניהו. לדברי הרב, נכנס בעם יצר להיכנס במנהיגים שלו, דבר - שלדבריו - מבזה את המדינה.

במהלך ביקור בשכונת אחיסמך בלוד נפגש הגר"ש עמאר עם רוה"מ נתניהו והתבטא: "זה דבר שמרגש ודבר גדול מאוד, ביום הזה, לחלוק כבוד לראש ממשלתנו, שבאמת עושה למען הכלל בצורה יוצאת מן הכלל, עובד ועוד ואת התוצאות אנחנו רואים בכל התחומים".

הגר"ש רמז לחקירות המשטרה ואמר: "העם נכנס לו איזה יצר להילחם במנהיגים שלו, זה דבר שכואב מאוד, זה אפילו מבזה את המדינה שלנו".

ראש הממשלה העיר בחיוך: "לא כל העם".

הגר"ש עמאר: "בוודאי, אבל אני לא רוצה לפרט.. אבל יש, יצאו מתוך העם, אנחנו רואים את העם, אנחנו רואים את האהבה שלו, רואים את הערצה שלו".

"אני מאחל לך" המשיך וברך הרב את ראש הממשלה: "אני בטוח שזה בשם כולם, שה' יעמוד לימינך, והאמת תתגלה ותצא לאור, 'יכחשו איביך לך ואתה על במותימו תדרך', ותמשיך בפועלך הגדול למען עם ישראל ולמען מדינת ישראל".

בסיום דבריו ביקש רבה של ירושלים מראש הממשלה לשמור על התורה והשבת והם ישמרו עליו: "אני מאחל לך ומברך אותך מעומק ליבי, שה' יעזור לך לחזק את העם, את הארץ ואת תורת ישראל, והשבת במדינת ישראל, הם יעמדו לך ויעזרו לך בעזרת ה' בכל המאבקים, תצא זך ונקי והכבוד שלך יגדל שבעתיים,".

בסיום ברכתו, נתניהו ורעייתו שרה הודו לו: "תודה, תודה רבה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר