באיצטדיון הספורט: 372 רבנים חדשים הוסמכו

מאות רבנים חדשים הוסמכו בשבוע האחרון בטקס מיוחד בירושלים בנוכחות שורת רבנים מכובדת ואלפי קרובי משפחה. רגע השיא של הערב: ריקוד הרבנים החדשים באיצטדיון הספורט (חרדים)

הגר"מ מזוז והגרב"מ אזרחי באירוע (צילום: חיים טויטו)

מאות רבנים חדשים הוסמכו בשבוע האחרון (רביעי) בטקס מיוחד בירושלים בנוכחות שורת רבנים ואלפי קרובי משפחה. במהלך האירוע שנערך באצטדיון​ "מלחה" בירושלים, כהמשך לדרכו של הראשון לציון הגאון הרב מרדכי אליהו זצ"ל, קיבלו 372 רבנים תעודת "יורה יורה" - המקבילה בדרגתה לתואר ראשון. את הטקס ערך בית המדרש "דרכי הוראה לרבנים" בראשותו של הגאון הרב יוסף אליהו, ראש בית המדרש 'דרכי הוראה לרבנים'.

האירוע התקיים באולם הספורט הענק ששינה את פניו לכבוד האירוע. בין הרבנים ואישי הציבור שנטלו חלק במעמד, ניתן למנות את ראש ישיבת "עטרת ישראל" הגרב"מ אזרחי, ראש ישיבת כסא רחמים הגר"מ מזוז, רבה של ירושלים הראשל"צ הגר"ש עמאר, ראש ישיבת "פורת יוסף" הגר"מ צדקה, ראש ישיבת "קול תורה" הגאון הרב משה יהודה שלזינגר, רבה של צפת הגאון רבי שמואל אליהו והרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו.

הטקס נפתח בדברי ברכה של הרב חיים סויסה, מנכ"ל המוסדות, כשבהמשך נרשם רגע השיא של הערב, כאשר הרבנים החדשים ירדו למתחם המיוחד לקבלת התעודות, ופצחו בריקוד ספונטני עם רבני בית המדרש.

על החלק המוזיקאלי הופקדו, הזמר משה קליין בליווי תזמורתו של שמוליק אבידני ועל הניצוח מוישי וינדיש. ​הפקה: צבעים הפקות, צילום: חיים טויטו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר