האב השכול זועם

"גופת המחבל שרצח את הבן שלי הוחזרה לפני כניסת שבת, ב'שושו'"

גופתו של המחבל נימר ג'מל רצח שלושה בני אדם בפיגוע דקירה, בהם את יוסף עותמאן, הוחזרה למשפחתו. האב השכול, עיסאם, פרסם סרטון מחאה כואב • צפו (חדשות בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
דבריו של האב השכול (צילום: ארגון חוננו)

לפני כניסת השבת העבירה ישראל לפלסטינים שתי גופות של מחבלים. את גופתו של המחבל נימר ג'מל שרצח שלושה בני אדם בפיגוע בהר אדר לפני 5 חודשים, ואת גופתו של חאמזה אזמארה שביצע בשבוע שעבר פיגוע דקירה בכרמי צור בו נפצע מאבטח באורח קל.

הבוקר (ראשון) הגיב לכך בזעם עיסאם עותמאן, ששכל את בנו יוסף בהר אדר. "החזירו את הגופה לפני כניסת שבת ב'שושו', בסתר. בלי שאף אחד יידע. זה ביזיון".

לדבריו, הוא קיבל את ההודעה על השבת גופת המחבל למשפחתו שבכפר פוריק, רק במוצאי שבת. "אף אחד לא הודיע לי ברגע שזה קרה. יש החלטת קבינט, אז למה הכול נעשה בניגוד לזה? מישהו רצה להסתיר וכנראה מישהו ממפחד ממשהו. חבל שזה נעשה ככה".

"הורסים את הכבוד שלנו. אני מציע למי שקיבל את ההחלטה הזאת שיחשוב עוד פעם על המשפחות השכולות בישראל. ככה לא עושים את זה. אסור לבזות את הדם של הילדים שלנו. נותנים מתנות ונראה שהכול הולך לחינם".

המחבל שגופתו הוחזרה (מתוך פייסבוק)

האב השכול מאבו גוש אף קשר את הדברים למאבק של משפחות גולדין ושאול להשבת גופות בניהם הדר ואורון המוחזקות בעזה, ואמר: "יש שתי גופות של חיילים בעזה. קיבלנו אותן בחזרה? לא. לא קיבלנו כלום. מה שאנחנו יכולים לקבל זה אולי עוד טיל".

גם הוריו של הדר גולדין, שמחה ולאה, פרסמו הודעה בעקבות שחרור גופות המחבלים, בה נאמר: "בחולשה ביטחונית ובגידה בחיילי צה"ל. חשבנו שראש הממשלה ושרי הקבינט משקרים לציבור רק בתקשורת, עכשיו נוכחנו לדעת שאין להם בעיה לשקר גם בבג"צ. ביום חמישי האחרון, במהלך הדיון בבית במשפט העליון, הבטיחה הממשלה ליישם את החלטות הקבינט בעניין הגופות במלואן, אבל כעבור יממה הממשלה שחררה את גופת המחבל לקבורה.

"לממשלה הזו אין כבוד ללוחמיה החטופים. עצוב שהממשלה הגיעה למצב שבו היא משקרת למשפחה שכולה ולא מיישמת את החלטותיה שלה".

יוסף עותמאן ז"ל (מתוך פייסבוק)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר