מאבק השבת

"לסרי הביתה": כתובות גרפיטי רוססו בשבת באשדוד • תיעוד

ברחובות רובע ט"ו באשדוד רוססו בהשבת האחרונה כתובות גרפיטי נגד ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הנמצא בעיצומו של מאבק על השבת. בעירייה לא שוללים שזה הרקע (אקטואליה)

אבי רבינא | כיכר השבת |
הגרפיטי באשדוד (צילום: אשדוד היום - העיתון הדיגיטלי של העיר)

ברחובות רובע ט"ו בעיר אשדוד רוססו במהלך השבת האחרונה כתובות גרפיטי נגד ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הנמצא בעיצומו של מאבק מול תושבי העיר על צביונה של השבת.

בכתובות שרוססו על גבי קירות בחזית שני בניינים בעיר נכתב: "לסרי הביתה!" ו"לסרי - בן זקן" עם לב באמצע, כשהם מכוונים נגד ראש העיר ונגד איש העסקים האשדודי ג'קי בן זקן.

הכתובות הללו מגיעות למרות שבשבת האחרונה לא נערכו הפגנות ושיירות מחאה נגד ראש העיר והעירייה על אכיפה וקנסות נגד עסקים הפתוחים בשבת.

יצוין כי בשבועיים האחרונים לא קיבלו בעלי העסקים בעיר דוחות על פתיחת עסקים בשבת כפי שהיו בשבתות קודמות ויש בעיר מי שרואה בכך כניעה של ראש העיר להפגנות נגדו.

מנגד, גם בציבור החרדי לא זוכה לסרי לחיבוק אוהד. בעיתון 'המודיע' יצאו בסוף השבוע בכתבת ענק נגד ראש העיר בשל מגמת חילולי השבת ההולכת ומתרחבת ברחבי העיר.

גורמים בעירייה לא שוללים את האפשרות כי לכתובות הגרפיטי יש קשר ישיר למחאת השבת. "אנחנו לא שוללים כלום עד שהמשטרה תגיד את דברה", אומר גורם בעירייה.

בשיחה עם ע', תושבת רובע ט"ו בעיר, היא מספרת כי אין כמעט חרדים המתגוררים בשכונה, וכי לדבריה מדובר בשכונה המורכבת מחילונים ודתיים.

לדברי ע', הכתובות רוססו בליל השבת האחרונה. "אני גרה בסמיכות למוקד הגרפיטי, ביום שישי אחר הצהריים זה לא היה קיים, ובשבת בבוקר התעוררנו ולמרבה ההפתעה גילינו את הכתובות".

(צילום: אשדוד היום - העיתון הדיגיטלי של העיר)
(צילום: אשדוד היום - העיתון הדיגיטלי של העיר)
(צילום: אשדוד היום - העיתון הדיגיטלי של העיר)
(צילום: אשדוד היום - העיתון הדיגיטלי של העיר)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר