השפית הבאה של הסולתם: המועמדות לחצי הגמר

לאחר סינון של מאות מתכונים שנשלחו, נבחרו העולות לשלב חצי הגמר בתחרות הריאליטי נושאת הפרסים של סולתם - ענקית כלי המטבח ומגזין הנשים מאמע. הכירו את המתמודדות שילחמו על משימת חצי הגמר של השפית מורן פינטו (אוכל, שיווקי)

השפית הבאה. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בשלב ההרשמה הראשוני, שלחו המתמודדות את המתכונים הנבחרים שלהן יחד עם תמונה, ועברו לסינון קפדני אצל חבר השופטים והשופטות מטעם סולתם.

חמש הנשים הזוכות עברו לשלב חצי הגמר והתמודדות במשימה של השפית מורן פינטו.

שלב חצי הגמר ייערך בלייב אל מול המצלמות במסעדת רוזה הירושלמית: התמודדות שיצליחו במשוכה המאתגרת, יעברו לשלב הגמר ובדרך לפרס במקום הראשון: 2,500 ש"ח תווי קנייה בסולתם - על כלל כלי המטבח והבישול.

מיכל שווץ

מיכל, בת 24 נשואה גרה באלעד ואמא ל3.

אני משתתפת בתחרות כי מאז שאני זוכרת את עצמי אני אוהבת את המטבח, אני אוהבת לבשל, מתענגת להסתכל על אנשים שטועמים את האוכל שלי ומשתגעים מהטעמים, עד עכשיו אני מדברת רק בתמונות, הלוואי שיכולתי להעביר לאנשים ריחות, מקווה להגיע לגמר והכי מחכה לזכות!

תמר רפאלוביץ

תמר רפאלוביץ בת 22 רקדנית ומורה לריקוד ומחול ואוהבת שהתבשילים מרקידים את כל המוצרים במטבח. לדבריה "תמיד אהבתי לבשל וכשהתחתנתי התחלתי לבשל הרבה יותר וניסיתי המון טעמים חדשים. למזלי בעלי מאוד אוהב להתנסות ככה שיכולתי להרשות לעצמי לנסות כמה שיותר סוגי מאכלים״.

שרה ליבוביץ

אמא לשלושה מעצבת שמלות כלה וערב ומבשלת בישולי שבת וחג באהבה משלבת את סיפור התשובה שלי באוכל

שרה טייב

שרה טייב, גיל 26 , נשואה + 3. מאפרת כלות וערב מירושלים.תחביבים איפור בישול וכל מה שקשור לליף סטייל

אופירה רבני

אופירה רבני בת 33 מירושלים נשואה ואם לארבעה אוצרות עוסקת בקונדטוריה בישול ואפיה מאוהבת במטבח לא משה ממנו לרגע ומוציאה תוצרים מדהימים טעימים ואכותיים.

אני בעלת קיטרינג בשרי וחלבי, מכינה עוגות לכל מטרה מעצבת ברים מתוקים שולחנות חינה שוק מרוקאי, ויש לי עמדת מופלטות וספינג'ים שאיתם אני מקפצת לכל ארוע בשמחה באשר הוא... והכי חשוב משאירה לקוחות מרוצים.

בהצלחה לכל המתמודדות במשימת חצי הגמר! תמשיכו לעקוב

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר