"פגיעה רגשית קשה"

קצין בכיר: להפסיק להפיץ סרטוני 'סנאף' מפיגועים

התופעה בה סרטונים מזירות פיגוע מדממות מופצים במהירות מיידית בקבוצות וואטספ שונות וברשתות החברתיות, מהווה לפי מפקד אוגדת יהודה ושומרון "השראה" למחבלים (חדשות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
זירת פיגוע (מצונזרת) (צילום: פייסבוק)

מפקד אוגדת איו"ש תא"ל ערן ניב נפגש לאחרונה עם ראשי מועצת יש"ע, שבאו להתעדכן בהערכת המצב והפעולות הביטחוניות והאזרחיות במרחב שתחת אחריותם האזרחית.

בפגישה סקר האוגדונר את תמונת המצב והפעילות של כוחות הביטחון אל מול האתגרים הביטחוניים, ובעיקר את פעילות האוגדה לסיכול טרור, ועצירת פעילות כלכלית המעודדת טרור, הכוללת בין היתר סגירת מחרטות המייצרות נשק מאולתר, החרמת נשקים, מעצר אנשים החשודים במעורבות בטרור, החרמת כספי טרור ומלחמה בהסתה.

"מאמץ ההגנה גלוי לכם ולתושבים בסיורים בנוכחות צבאית בכבישים, בישובים ובצמתים", אמר תא"ל ניב, "אולם עיקר ההגנה מגיע ממאמץ ההתקפה אליו אתם פחות חשופים. כל לילה אנו מגיעים לעשרות פעילי טרור ברמות שונות, ובשיתוף המשטרה והשב״כ גם לעבריינים ופושעים ובכך מורידים את מפלס האלימות באזור".

תא"ל ניב נכנס לתפקידו כמפקד אוגדת יו"ש (צילום ארכיון: דובר צה"ל)

מבין דבריו של הקצין הבכיר בלטה בקשתו להילחם בהפצת סרטוני פיגועים ברשתות החברתיות: "בפיגועי הטרור האחרונים בשומרון נוכחנו במהירות בה מגיע מידע וסרטונים מהאירוע דרך הרשתות החברתיות והווטסאפ. חשוב לי לבקש את עזרתכם במיגור התופעה על מנת שנוכל להעביר את המידע הנכון והמדויק בצורה מסודרת ומבלי להסב נזק נוסף", הסביר.

לדבריו, ''סרטוני פיגוע, כמו זה שדלף והופץ מהפיגוע באריאל, מעבר לפגיעה הרגשית הקשה במשפחות, מעוררים השראה גם בצד השני ועלינו למנוע את הפצתם".

מפקד האוגדה עם ראשי המועצות ביהודה ושומרון (צילום: מועצת יש"ע)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר