יצא נפעם

ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט ביקר אצל הגר"ח קנייבסקי

ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט ערך ביקור מיוחד במעונו של מרן הגר"ח קנייבסקי במעונו ברחוב רשב"ם בבני ברק. ויצא נפעם מהתעניינותו של שר התורה ודאגתו לציבור (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
פלוט אצל הגר"ח, הבוקר (באדיבות המצלם)

ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט ערך הבוקר (שני) ביקור מיוחד במעונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי במעונו ברחוב רשב"ם בבני ברק.

ראש העיר שנבחר בתמיכת החרדים ומעודד את הציבור החרדי לבוא ולהתגורר בנצרת עילית, עלה בפעם השנייה מאז נבחר לקבל את ברכתו של הגר"ח קנייבסקי. לביקור התלווה נציג הציבור החרדי בעיר גרשון ברלין.

ראש העיר רונן פלוט יצא נפעם מהבית ברשב"ם וסיפר לנוכחים כי נדהם לראות יהודי שממרום גילו מתעניין, דואג ומעודד לבוא להתגורר בשכונה החרדית בעיר.

בתוך החדר סיפר ראש העיר לגר"ח כי מיד לאחר פטירת מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצ"ל העביר החלטת מועצה לקרוא שם של רחוב בהר יונה ג' על שמו של מרן זצ"ל.

הציבור החרדי מקיים קשר טוב עם ראש העירייה פלוט שנתמך על ידי 'יהדות התורה' וש"ס, עמן שמר על קשרים עוד מתפקידו כמנכ"ל הכנסת. פלוט קיבל את ברכת מרן רה"י הגראי"ל שטיינמן זצ"ל ומרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי קודם הבחירות.

כעת, מעריכים בקהילה החרדית כי לא יוכלו בבחירות 2018 להכניס נציג לעירייה ואת הנציג הראשון יצליחו להכניס ככל הנראה רק בקדנציה הבאה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר