10 טילים ב"שטח פתוח"

ליברמן חשף: ישראל השמידה מנהרת טרור נוספת ברצועת עזה

שר הביטחון חשף כי במהלך מתקפת חיל האוויר אמש בעזה, בתגובה לירי הרקטות, הושמדה עוד מנהרה ששימשה את אחד מארגוני הטרור - השנייה בתוך יומיים בלבד (צבא וביטחון)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מתקפת חיל האוויר בעזה (צילום: מתוך פייסבוק)

בישיבת סיעת ישראל ביתנו שהתקיימה הצהריים (שני), חשף שר הביטחון אביגדור ליברמן כי מטוסי חיל האוויר השמידו הלילה מנהרת טרור באזור כרם שלום.

לדבריו, "האירועים הוכיחו שצה"ל מוכן לכל תרחיש בהתרעה של אפס זמן. זה לא היה פשוט להשיג יכולת כזאת, אבל עובדה שעמדנו במבחנים וידענו להתמודד איתם".

כזכור, בהודעת דובר צה"ל שפורסמה לאחר תקיפת חיל האוויר, נמסר כי הופצצה "תשתית תת קרקעית" בדרום רצועת עזה, בתגובה לשיגור הרקטה שהתפוצצה קודם לכן בשטח פתוח במועצת שער הנגב.

המנהרה שהופצצה בחודש שעבר (צילום: דובר צה"ל)

ב-ynet צוטטו גורמים פלסטינים שדיווחו כי התקיפה בוצעה באזור שבו נמצא שדה התעופה ההרוס דהניה, הסמוך מאוד לגבול עם ישראל. היא התבצעה בשטח פתוח, שהופצץ במספר גדול יחסית של טילים, כעשרה במספר.

מנהרת טרור זו היא המנהרה השניה שצה"ל משמיד ביומיים האחרונים. רק שלשום כזכור הופצצה שיצאה משכונת זייתון לכיוון ישראל. בצה"ל, כך נראה, יש כעת מי שסבור שניתן יהיה להשמיד את כל המנהרות, עוד לפני תום הקמת החומה התת-קרקעית, עליה עמלים במערכת הביטחון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר