חשיפת "כיכר השבת"

שינויים בש"ס: איציק כהן מתפטר לטובת דני סיידה

סגן שר האוצר ח"כ איציק כהן הודיע במהלך ישיבת סיעת ש"ס כי החליט להתפטר מתפקידו כחבר כנסת, במסגרת הוק הנורבגי, כדי לאפשר את כניסתו של דני סיידה לכנסת (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי וחברו דני סיידה (ונתן זינדל - פלאש 90 ובאדיבות המצלם)

סגן שר האוצר ח"כ איציק כהן הודיע בצהריים (שני) במהלך ישיבת סיעת ש"ס כי החליט להתפטר מתפקידו כחבר כנסת בכדי לאפשר את כניסתו של דני סיידה לכנסת.

כהן אמר כי הוא עושה את הצעד במסגרת החוק הנורבגי. רצונו של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי להכניס את סיידה לכנסת, נחשפה לראשונה ב"כיכר השבת".

איציק כהן אמר לחברי הכנסת: "החלטתי ליישם את החוק הנורבגי ולהתפטר מהכנסת לטובת דני סיידה".

כפי שנחשף לפני כשבועיים ב"כיכר השבת", יושב ראש ש"ס ושר הפנים אריה דרעי קיים שיחות כדי לבדוק אפשרות למנות את מקורבו דני סיידה לתפקיד חבר כנסת מטעם ש"ס.

כפי שדווח, אומנם, מנכ"ל ש"ס חיים ביטון הגיש את התפטרות דני סיידה מרשימת ש"ס, אך ההתפטרות לא נכנסה לתוקף בשל בעייה משפטית בדרך ההגשה, כך שסיידה עדיין נמצא ברשימת המפלגה.

סיידה נחשב לחבר קרוב לשר הפנים, ואף שימש בעברו כיועצו לענייני חקלאות והתיישבות. בבחירות האחרונות הוא הוצב במקום ה-14 ברשימת ש"ס.

כזכור, עם התפטרות יגאל גואטה מחברותו בכנסת, נכנס סיידה לשמש כח"כ למשך יממה אחת, שלוש שעות ו-35 דקות בדיוק, עד לחזרתו של סגן השר משולם נהרי לכהן כחבר כנסת.

כעת, דרעי ביקש 'להחזירו' לכנסת אך לתקופה ארוכה יותר, באמצעות החוק הנורבגי, וכדי להוציא את הצעד אל הפועל, מתפטר סגן השר איציק כהן מחברותו בכנסת.

לפני כשבועיים נמסר מלשכת אריה דרעי בתגובה ל"כיכר השבת" כי "הנושא לא עומד על הפרק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר