התקרית בגבול עזה

מצבו של אחד החיילים מוסיף להיות קשה

אחד החיילים שנפצע קשה בתקרית בגבול עזה מוסיף להיות קשה והוא מורדם ומונשם במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים סורוקה. שני חיילים נוספים מאושפזים עם פציעת עיניים (צבא)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
חייל פצוע מפונה לסורוקה, ארכיון (צילום: פלאש 90)

מבית החולים סורוקה עדכנו לגבי מצב הפצועים מהתקרית על גבול רצועת עזה בשבת בו התפוצץ מטען חבלה שהוסתר בתוך מוט דגל שהוצב על הגדר.

על פי דוברות ביה"ח, מצבו של פצוע אחד מוסיף להיות קשה. הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ כללי. פצוע נוסף סובל מפציעת עיניים קשה ופצוע נוסף סובל גם הוא מפציעת עיניים. שניהם מאושפזים במחלקת עיניים.

פרופ׳ מוטי קליין, מנהל היחידה לטיפול נמרץ כללי בסורוקה: ״כל הפצועים שפונו לביה״ח הועברו לחדר ניתוח, לאחר ייצוב מצבם בחדר הטראומה, לניתוחים שבוצעו ע״י צוותים רב מקצועיים של אורתופדים, כלי דם, פלסטיקאים, עיניים, כירורגים כלליים, מרדימים ואחיות חדר ניתוח״.

פרופ׳ טובה ליפשיץ, מנהלת מחלקת עיניים בסורוקה: ״מדובר בפציעות חודרות שנגרמו על ידי רסיסים אשר גרמו לנזקים משמעותיים. קרוב לוודאי שיהיה צורך בהתערבות ניתוחית נוספת״.

פצוע קשה נוסף הועבר לבית החולים הדסה בעין כרם שם נמסר אתמול כי "אל יחידת הטראומה הועבר מבית החולים סורוקה חייל צה״ל בן 22 אשר נפצע ברצועת עזה. מצבו קשה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר