איחוד דתי בחדרה

ש"ס, הבית היהודי ויהדות התורה - ירוצו יחד

הרשימות הדתיות והחרדיות בחדרה צפויות להתאחד לקראת הבחירות הקרובות ולרוץ כגוש אחד. "כיכר השבת" חושף: כך תיראה הרשימה הדתית המשותפת שתתמודד בעיר (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
בועז ביטון, אביו רב העיר, וראש העיר (צילום: מתוך חשבון הפייסבוק של בועז ביטון)

פרסום ראשון: הרשימות הדתיות והחרדיות בעיר חדרה צפויות להתאחד לקראת הבחירות הקרובות. ל'כיכר השבת' נודע כי המפלגות המתאחדות הן ש"ס, 'יהדות התורה' ו'הבית היהודי'. מפלגת 'זהות יהודית' ככל הנראה תישאר בחוץ.

מפלגת ש"ס מונה כיום שני מנדטים - בועז ביטון וניסו אביטן,'יהדות התורה' עם מנדט אחד – בנצי נורדמן ו'הבית היהודי' עם מנדט אחד – אלי בוסקילה.

המגעים נוהלו בתקופה האחרונה והבשילו לרמה המעשית. אחד החברים שהיה מעורב במו"מ סיפר ל'כיכר השבת' כי החזית הדתית ששווה כיום ארבעה מנדטים מסוגלת להגיע ביחד עד לשישה מנדטים.

מפלגת 'זהות יהודית' המורכבת אף היא מקהל חרדי-דתי מחזיקה כיום שלושה מנדטים. בראשה עומד מלכיאל אלבז. בין 'זהות יהודית' לבין מפלגת ש"ס המקומית קיימת מתיחות ארוכה מאז התפצלו השניים. כך שהמגעים לצרפם לאיחוד נכשל.

על פי הצפי מי שיקבל את המקום הראשון הוא בועז ביטון סגן ראש העיר (ש"ס), המקום השני בנצי נורדמן (יהדות התורה), במקום השלישי ישובץ אלי בוסקילה (הבית היהודי) ובמקום הרביעי נציג ש"ס.

חבר מועצת העיר בנצי נורדמן הגיב בשיחה עם 'כיכר השבת': "אני בשאיפה לכמה שיותר שיתופי פעולה, וודאי כשמדובר בעניין כל כך חשוב. רשימה כזו אם היא תהיה, היא פונה למכנה המשותף הכי רחב שרק אפשר ותביא אוכלוסיות נוספות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר