המסעדות הכשרות הטובות ביותר בברצלונה

ישראלים אוהבים את ברצלונה מהרבה סיבות ואחת מהן היא המגוון הרחב של המסעדות הכשרות. רוצים לדעת איפה לאכול על הרמבלה ומי יגיש לכם אוכל הודי? הנה כמה הצעות למסעדות הכי טובות בעיר (אוכל, שיווקי)

אוכל כשר בברצלונה. אילוסטרציה (צילום: רשיון חופשי פיקסלס)

מעל 9 מיליון תיירים ביקרו בברצלונה לאורך שנת 2016, בעלייה של כמעט 7 מיליון מאז שנת 1990. ההצלחה התיירותית האדירה של ברצלונה נובעת משילוב יוצא דופן בין מחירים נוחים, אווירה קלילה, מיקום מרכזי ואטרקציות שמתאימות לקהל יעד מגוון. בתוך כך, גם ישראלים מעדיפים טיסות לברצלונה על פני יעדים אחרים ורבים מאוהבים בה בגלל ההיצע המרשים של המסעדות הכשרות.

המסעדות הכשרות הכי טובות בברצלונה יכולות להתחרות אפילו במסעדות המקומיות של תל אביב, הרצליה וירושלים. כל מה שצריך לעשות הוא להכיר את רשימת המקומות השווים לפני שמתכננים את מסלול הטיול ולבדוק באיזה יום כדאי לבקר בהם.

מרגישים בבית גם בשדרות רמבלה

מסעדת "שק שוק" (shaq shuq) היא מוסד קולינרי מוכר בקרב יהודי ספרד בכלל ותיירים ישראלים בברצלונה בפרט. המסעדה נמצאת ממש על הרמבלה לכיוון הים, ושומרי כשרות מגיעים אליה בדרך כלל אחרי ששוק לה בוקריה פותח להם את התיאבון.

שק שוק מקפידה על שימוש בחומרי גלם טריים, מגישה חומוס וסלטים לצד מגוון מאכלים מהמטבח הים תיכוני והמחירים שלה נוחים. היא פתוחה בימים ראשון עד חמישי בין השעות 12:00 עד חצות, או ביום שישי בשעות 12:00-17:00.

עוד מסעדה שממוקמת ברבעים המרכזים והתיירותיים של ברצלונה ומציעה אוכל כשר היא "מכבי כשר". בשביל להגיע אליה תצטרכו להיכנס לשדרת הרמבלה מצפון, להמשיך קצת אחרי הכניסה לשוק לה בוקריה ולמצוא את הכניסה קצת לפני רחוב Carrer de L'Hospital.

חוץ מאוהדי מכבי בענפי הספורט הישראליים, המסעדה משרתת תיירים שמגיעים לברצלונה ורוצים לקחת טייק אווי כדי לחסוך זמן. תפריט המסעדה מבוסס על אוכל מזרחי-מצרי עם מנות בשר, טפאס דגים ומאפים כשרים וגם היא נפתחת כל יום מהשעה 12:00.

חוץ מזה, ראוי להזכיר את פלאפל מעוז שנמצא באותו אזור ומתאים למי שרוצה לנשנש משהו מוכר בין הטיולים וההליכות. רשת פלאפל מעוז העולמית סוחפת אחריה מעריצים מכל רחבי אירופה והיא לא מתביישת להתחרות עם הטעמים המוכרים מהבית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר