איש הסוד צפוי להפליל את נתניהו

פילבר במגעים להפוך לעד מדינה. נתניהו: "טירוף מערכות"

שלמה פילבר, איש סודו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, צפוי להפוך תוך שעות לעד מדינה ולהפליל את נתניהו. ראש הממשלה בהודעה מצולמת לציבור הערב: "טירוף מערכות. שערורייה" (אקטואליה)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

תפנית מפתיעה בפרשות נתניהו: מנכ"ל המשרד התקשורת המושעה שלמה פילבר צפוי לחתום עוד הלילה (שלישי) על הסכם עד מדינה ולהפליל את ראש הממשלה בנימין נתניהו בפרשת 4000 (בזק-וואלה) - כך דווח הערב בחדשות 2. ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם הערב הודעה מצולמת לציבור בה טען כי מדובר ב"טירוף מערכות, שערוריה".

מוקדם יותר, שעות לאחר התפוצצות חקירת פרשת 1270, דווח כי אלי קמיר, היועץ האסטרטגי שעל פי החשד שנבדק פנה לכאורה לשופטת הילה גרסטל והציע למנות אותה ליועצת המשפטית לממשלה - קשר את יועץ התקשורת של נתניהו ניר חפץ להצעה. "בדקתי אפשרות לקידום שלה", אישר קמיר, אך הכחיש כי הדבר היה כרוך בסגירת תיק המעונות של שרה נתניהו.

נתניהו בהודעה לציבור, הערב

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב לחקירות נגדו: "מה שקורה ביומיים האחרונים זה פשוט טירוף מערכות. שערורייה. מביאים שתי טענות הזויות, שקריות, במסגרת מסע הרדיפה נגדי ונגד משפחתי שמתנהל כבר שנים. קודם כל לגבי בזק: כל ההחלטות בבזק מתקבלות על ידי ועדות מקצועיות, על ידי גורמי המקצוע, בפיקוח משפטי צמוד. אין פה מערב פרוע. אין פה החלטות פרטיות. כל ההחלטות שקופות ומבוקרות. ולכן הטענה שפעלתי לטובת בזק על חשבון שיקולים ענייניים היא פשוט מופרכת מיסודה".

"באשר לטענה השנייה שהיא לא פחות הזוייה ולא פחות מרושעת, בעניין המינוי של היועמ״ש. אני מעולם לא פניתי לניר חפץ בעניין הזה, הוא מעולם לא הציע לי דבר בעניין הזה, ואתם יודעים מה? אני לא מאמין שהוא העלה את האפשרות הזאת עם מישהו".

נתניהו הוסיף: "כבר אי אפשר להתעלם מהמסע המתוזמר. כשהאוויר יוצא מ-1000 ומ-2000, כשמתברר שב-3000 בכלל לא היה אוויר, אז מייצרים תיקים חדשים. מייצרים תיק חדש כל שעתיים. מביאים מקורבים, חוקרים אותם, כל מקורב נחקר, מיד מבול של הדלפות כוזבות. ואנחנו יודעים מה המטרה: לייצר בכוח עננה ציבורית מעל ראשו של ראש הממשלה. פשוט לא יאומן".

"אז אזרחי ישראל, חשוב לי שאתם תדעו את האמת הזאת. אני רוצה שתדעו שאני סומך עליכם וסומך על מערכת המשפט ואתם גם יכולים לסמוך עליי. אני ממשיך ואמשיך להוביל את מדינת ישראל - באחריות, בשיקול דעת ובמסירות רבה".

עו"ד ירון קוסטליץ, סנגורו של ניר חפץ, אמר מוקדם יותר על החשדות סביב ההצעה למינוי השופטת כי: "לא היו דברים מעולם". בהנהלת בתי המשפט אמרו כי "מכיוון שהנושא מצוי בחקירה, אנו מנועים מלהגיב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר