פילבר עד מדינה

נתניהו בתגובה ראשונה: "וכאשר יענו אותו - כן ירבה וכן יפרוץ"

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שעל פי הדיווחים מופלל בשעה זו בעדותו של מקורבו האישי שלמה פילבר שחתם אמש על הסכם עד מדינה ב'תיק 4000', אף פרסם סקר בו הליכוד מזנקת בכוחה (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך פייסבוק)

ראש הממשלה בנימין נתניהו מגיב היום (רביעי) להתפתחות הדרמטית והבעייתית מאוד מבחינתו ב'תיק 4000', על רקע הסכם עד המדינה שנחתם אמש עם מקורבו הוותיק שלמה פילבר, מנכ''ל משרד התקשורת המושעה .

לצד פרסום בחשבון האינסטגרם שלו של נתוני סקר לפיו הליכוד מזנק ל-34 מנדטים, כתב נתניהו את המשפט הבא: "וכאשר יענו אותו, כן ירבה וכן יפרוץ".

הסקר, שהתפרסם ב'ישראל היום', נערך בידי מכון גיאוקרטוגרפיה עבור הליכוד, וממנו עולה בין היתר כי יש עתיד יורדת ל-20 מנדטים, ש"ס לא עוברת את אחוז החסימה, הבית היהודי מקבל 14 מנדטים, המחנה הציוני יורד ל-12 מנדטים, ישראל ביתנו עם 6 מנדטים, כולנו - 7 מנדטים, יהדות התורה - תשעה, מרצ - שישה והרשימה המשותפת זוכה ל-12 מנדטים, הכל בהנחה והבחירות - שהסיכוי להקדמתן גובר כעת - היו נערכות היום.

דברי נתניהו אתמול (מתוך פייסבוק)

יצויין, כי על הפרסום ב'כלכליסט', הסכם עד המדינה עם פילבר כולל את הסיכום כי יוגש נגדו כתב אישום לבית הדין המשמעתי של עובדי המדינה, במסגרתו הוא רק יורחק מהשירות הציבורי. בתמורה, הוא צפוי כאמרו להפליל את נתניהו בעיקר ב'תיק 4000' (פרשת בזק), כי הוא שעמד מאחורי ההטבות לחברה כדי שבעליה, שאול אלוביץ', ידאג לסיקור חיובי שלו ושל רעייתו שרה באתר 'וואלה' שבבעלותו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר