האויב החדש: פילבר

אמסלם מכה שוב: "עד מדינה זה דבר נחות; מדובר בעבריין"

לאחר שכבר הספיק לכנות את יאיר לפיד שהעיד במשטרה נגד נתניהו כ"שטינקר" ו"מלשן", מטווח כעת יו"ר הקואליציה את איש אמונו - לשעבר - של נתניהו: עד המדינה פילבר (פוליטי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
ח"כ דוד אמסלם (צילום: ערוץ הכנסת)

ח"כ דוד אמסלם, יו"ר הקואליציה, הגיב היום (רביעי) להסכם עד המדינה עליו חתם איש סודו של נתניהו, שלמה פילבר, ב'פרשת בזק'.

במקביל למסירת עדותו המפורטת של פילבר בשעות אלו נגד ראש הממשלה, התראיין הח"כ הבכיר מהליכוד לתכנית 'קלמן ליברמן' בכאן רשת ב', ואמר: "עד מדינה זה דבר נחות. מדובר באדם עבריין שהרבה פעמים עושים איתו עסקה כדי להעיד נגד אישיות יותר בכירה, שלרוב היא גם עשתה לכאורה עבירה יותר קלה".

"הפנטזיה שלי", פירט אמסלם בלהט, "היא שהבת שלי לא תתחתן עם עד מדינה, זה ברור. אני רואה את זה כדבר לא מוסרי ברמה החברתית. צריך להשתמש בעד מדינה בדברים מאוד מאוד קשים".

לדבריו, "יש לעד מדינה שתי מעלות: אחת - שהוא עבריין, שתיים - שהוא מלשין על חברים שלו". הוא התייחס לפרשת גרסטל: "נשמע סביר שראש הממשלה יבוא, ישלח מישהו, יגיד לו ללכת למי שהייתה נשיאת המחוזי ולהציע הצעה כזאת? וכל זה על מה? אני בשוק מכל מה שקורה".

"אזרחי מדינת ישראל חשים לא נוח מכל מה שקורה פה. על סיגרים לא חוקרים ראש ממשלה בשום מקום. הייתה למשטרה קונספציה בראש".

באשר לתיק 1000 אמר יו"ר הקואליציה כי "הבן אדם שהיה צריך להיחקר בחקירה מרכזית באזהרה, זה יאיר לפיד. הוא נפגש עם מילצ'ן, חבר של מילצ'ן. הוא גם עשה פגישות עם אנשי משרד האוצר".

יצויין, כי במסגרת הסכם עד המדינה צפוי פילבר, לפי הדיווחים, להינצל מעונש מאסר בפועל לו היה צפוי די בוודאות על מעורבות ב'תיק 4000' (פרשת בזק).

נאומו המעליב של אמסלם נגד לפיד (צילום ארכיון: ערוץ הכנסת. תמונה ראית: תמונה ראשית: Hadas Parush/Flash90)

כזכור, בשבוע שעבר, לאחר שנחשף כי יו"ר יש עתיד יאיר לפיד הוא עד התביעה נגד ראש הממשלה נתניהו ב'תיק 1000' (פרשת המתנות), הטיח בו אמסלם צרור עלבונות מעל דוכן המליאה. "חז"ל אמרו 'ולמלשינים אל תהי תקווה'. דבר ראשון כשהייתי ילד, לימדו אותי: דודי - לא מלשינים", אמר יו"ר הקואליציה במליאת הכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר