רגב בנאום הגנה

"תיק 7000 נפתח - הגננת שושנה נתנה עוגייה לנתניהו"

מירי רגב, השרה מהליכוד שגם חברה קרובה של שרה נתניהו, לעגה מעל דוכן מליאת הכנסת לחקירות המתרבות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ו"עדכנה" חקירה חדשה • צפו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
נאומה של רגב (צילום: מתוך ערוץ הכנסת. תמונה ראשית, ארכיון: Yonatan Sindel/Flash90)

שרת התרבות והספורט מירי רגב תקפה היום (רביעי) את המשטרה ואת כלי התקשורת בנאום מעל דוכן המליאה, לאור ההתפתחויות הדרמטיות האחרונות בתיקי החקירה נגדו, שהבולטת שבהן היא כמובן מסירת 'עדות המדינה' של שלמה פילבר נגד נתניהו, אליו הוא היה מקורב במשך עשרות שנים.

"אני חייבת לעדכן אתכם", פתחה רגב את דבריה בלעג, "רק עכשיו פורסם תיק 7000, חשדות חמורים נגד הגננת שושנה. גננת שנתנה לנתניהו לכאורה עוגייה נוספת בחגיגת הסיום של הגן. ברגעים אלה חוקרים אם בשל כך נשארה גננת עד היום. מחר יפורסם צילום של נתניהו עם העוגייה בכל העיתונים".

רגב המשיכה ותקפה: "זאת השיטה שלכם. כל חצי הדלפה הופכת מיד לכותרת ראשית ולכתב אישום ציבורי. גם אתם יודעים שנתניהו לא מעורב בפרשת בזק ובפרשת השופטת גרסטל ובכל זאת שמים תמונה שלו בגדול ומייצרים מניפולציה על הציבור אבל יש לכם בעיה אחת - הציבור לא קונה את זה".

"כפי שראינו הבוקר, בסקר האחרון, 34 מנדטים לא קונים את זה וזה צריך ללמד אתכם שהציבור לא טיפש", אמרה רגב בהתייחס לסקר שפרסם היום ראש הממשלה באינסטגרם, שנערך עבור הליכוד. "הציבור מבין שיש כאן מסע ציד. הציבור יודע שאתם עושים את זה במשך 22 שנים. מכל אלף כותרות אין כתב אישום אחד. והציבור יודע עוד משהו, הוא יודע מי מנהל את הביטחון, את הכלכלה ואת מדיניות החוץ שלנו ולכן הוא נותן אמון גדול בראש הממשלה ובליכוד".

"אנחנו חיים בדמוקרטיה ויש זכות בסיסית להליך הוגן. חלק מהאנשים שיושבים כאן באופוזיציה ובתקשורת לא מכירים בזכות הזאת - להם יש מטרה אחת, להפיל את ראש ממשלת ישראל נתניהו. לא מעניין אותם החוק. דבר אחד מעניין אתכם - שנאת נתניהו. אבל בדמוקרטיה, הכותרות עושות רעש אבל הן לא חלק מהליך קבלת החלטות. ההכרעה בכל תיק כזה היא רק של בית המשפט. אז אני ממליצה לכל מי שהתחיל להשלות את החייטים, לא לתפור חליפות מהר מדי. בעזרת השם ננצח אתכם גם בבחירות הבאות", סיימה רגב את דבריה.

בתוך כך, בית משפט השלום בתל אביב דן אחר הצהריים בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם של מנכ"לית בזק סטלה הנדלר ושל מנהל הפיתוח בחברה עמיקם שורר, מעצורי 'תיק 4000' (פרשת בזק).

השופטת רונית פוזננסקי-כץ התבטאה במהלך הדיון: "כעת, משהוסר צו איסור הפרסום, ניתן לומר בפה מלא שמדובר בפרשה המקימה חשד סביר ומבוסס ואף מעבר לכך לשחיתות חמורה", והאריכה את מעצר השניים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר