"אחי היהודי הכשר"

קידוש השם: כשעומרי כספי הסביר מהי כשרות

שחקן ה-NBA הישראלי עומרי כספי, התארח לאחרונה בתכנית היוטיוב של ג'בייל מקגי, שחקן קבוצת גולדן סטייט ווריורס, ולימד אותו על פרטי כשרות האוכל וההפרדה בין בשר לחלב. צפו בווידאו (ספורט)

עומרי כספי. ארכיון (צילום: Moshe Shai/Flash90)

שחקן ה-NBA הישראלי עומרי כספי, התארח לאחרונה בתכנית היוטיוב של ג'בייל מקגי, שחקן קבוצת גולדן סטייט ווריורס, ולימד אותו על כשרות האוכל וההפרדה בין בשר לחלב. כספי סיפר בראיון כי הוא ואשתו אוכלים רק מזון כשר.

בתכנית הרשת שלו, מארח השחקן ג'בייל מקגי שחקני כדורסל נחשבים. אחד המתארחים בתכנית, היה עומרי כספי, שחקן הכדורסל הישראלי המצליח בליגת ה-NBA

כספי בראיון (מתוך ערוץ היוטיוב Kevin Durant)

מקגי פתח והציג את כספי: "זהו אחי היהודי הכשר". "מה זה בעצם כשר?" שאל את כספי שהחל להסביר את מהות אכילת אוכל כשר בכך שזוהי מסורת יהודית הקיימת מזה 3,000 שנה. בהמשך, הסביר כספי את כללי אכילת מזון כשר, אי אכילת בשר וחלב יחד ואכילת רק מוצרים שעליהם חותמת כשרות. למשל כשרות ה–OU.

כספי הוסיף לתאר את הסמלים של כשרות ה-OU ופירט כי אם יש את האות P ליד סמל הכשרות, משמעותה כי האוכל הוא פרווה, וכי אם יש את האות D משמעותה כי המאכל חלבי ומשכך אין לערבבו עם בשרי.

כספי התגאה בכך כי הוא ומשפחתו אוכלים רק כשר: "כן, אני ואשתי ומשפחתי אוכלים רק כשר מזה תקופה ארוכה". בשלב זה, ביקש מקגי מכספי לספר לצופים על מוצאו, וכספי ענה בגאווה כי הוא מגיע מישראל, אותה כינה "הארץ הקדושה". הוא אף הזמין את מקגי לבוא ולצלם את תכניתו הבאה בירושלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר