משאל "הסקופים": 60% בעד ריצה חרדית משותפת בבחירות הבאות

תוצאות מפתיעות במשאל השבועי של חדשות הסקופים: 60% בעד אחדות של המפלגות החרדיות בבחירות הבאות. אבי מימרן במקום הראשון כמועמד מתאים לרשימת ש"ס (חרדים)

גפני, דרעי וליצמן. רוב הנשאלים בעד ריצה משותפת (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

60% תומכים בריצה חרדית משותפת בבחירות הקרובות, 40% סבורים כי על ש"ס ויהדות התורה לרוץ בנפרד - כך עולה מתוצאות הסקר הטלפוני השבועי של "חדשות הסקופים". מדובר בסקר שנערך באמצעות מערכת טלפונית מידי שבוע, בהשתתפות אלפים ממאזיני קו החדשות.

המשאל האחרון חולק לשתי שאלות, השאלה הראשונה עסקה ברשימת ש"ס לכנסת הבאה, כאשר המאזינים התבקשו לבחור אחד מתוך עשרה מועמדים שמתאימים לצירוף לרשימת המפלגה. יצויין כי אחד המועמדים, דני סיידה, הספיק כבר השבוע להיכנס לתפקיד חבר כנסת מטעם המפלגה - לאחר התפטרות סגן השר איציק כהן מהכנסת.

26% מן המצביעים היו רוצים לראות את מגיש המהדורה המרכזית של רדיו "קול חי" אבי מימרן כמועמד מטעם ש"ס לכנסת הבאה. במקום השני נמצא ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול שזוכה לאמון של 24% מן המצביעים בסקר. 14% היו רוצים את הרב אבנר עמר המשמש סגן ראש עיריית מודיעין עילית , 12% בחרו דווקא במנכ"ל אל המעיין משה אילוז.

בנו של השר דוד אזולאי ינון אזולאי זוכה ל-7%, סגן ומ"מ ר"ע אשדוד אבי אמסלם זכה ל-6% , סגן ראש עיריית אלעד צוריאל קריספל זכה ל-4%, מזכיר סיעת ש"ס בכנסת אשר מדינה זכה ל-3% ואילו דוד חכם והח"כ הנכנס דני סיידה זכו ל-2% כל אחד.

יצויין כי מימרן, שזכה במקום הראשון בסקר, הצהיר לאחרונה כי אין בכוונתו לעבור בקרוב מהתקשורת לפוליטיקה.

השאלה הנוספת שנשאלו המשיבים, עסקה בשאלת החיבור בין המפלגות החרדיות בבחירות הקרובות. 40% השיבו כי עדיף לרוץ בנפרד ולמקסם את מספר המנדטים.

60% הנותרים תמכו במידה כזו או אחרת באחדות חרדית לקראת הבחירות, ותשובתם התחלקה כך: 27% השיבו כי עדיף לשאוף לאיחוד של כלל המפלגות החרדיות: יהדות התורה, בני תורה, ש"ס ויחד, 17% השיבו שיש להחליט רק לאחר בדיקת עומק של השטח ו-16% השיבו שאחדות עדיפה גם על פני מספר המנדטים, וכי השלום חשוב יותר ממספר הנציגים בכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר