"מחבל חמוש"

תושב יריחו נהרג בפעילות צה"ל ביריחו • צפו

הפלסטינים טוענים כי תושב יריחו נהרג לפנות בוקר לאחר שהותקף באלימות בידי חיילי צה"ל • בצה"ל טוענים כי מדובר במחבל שרץ חמוש במוט ברזל וניסה לתקוף את הכוח (צבא)

התיעוד שהפיצו הפלסטינים (צילום: מתוך ynet)

הפלסטינים טוענים בסרטון שהפיצו כי פלסטיני נהרג לפנות בוקר (חמישי) לאחר שהותקף באלימות בידי חיילי צה"ל במהלך פעילות הכוחות ביריחו. בצה"ל טוענים כי מדובר במחבל שרץ חמוש במוט ברזל וניסה לתקוף את הכוח.

הפלסטיני, יאסין סראדיח, נראה בתיעוד רץ לעבר הכוח עם חפץ בידו, איתו ככל הנראה ניסה לתקוף את החיילים, שהפתיעו אותו והפילו אותו. בסרטון נראה גם חייל מכה את הפלסטיני עם נשקו. מאוחר יותר מת הפלסטיני מפצעיו.

בני משפחתו טוענים כי הוא הותקף באלימות בידי החיילים שעצרו אותו וכי לא סבל ממחלות קודמות. הפלסטינים טוענים כי הוא מת בעקבות המכות שקיבל.

מדובר צה"ל נמסר כי "הלילה במהלך פעילות למעצר מבוקשים בעיר יריחו התפתחה הפרת סדר אלימה שבמהלכה מחבל חמוש במוט ברזל רץ לעבר כוח צה"ל וניסה לתקוף אותו.

"הכוח הגיב בירי, התעמת עם המחבל מטווח קרוב והצליח לבלום אותו. על גופו של המחבל נמצאה סכין. הוא פונה על ידי הכוח מהנקודה לקבלת טיפול רפואי. בהמשך נקבע מותו. האירוע בבדיקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר