השופטת החרדית

הנשיא ריבלין על בחירת חוי טוקר: "תביא מיומנות וידע"

הנשיא ריבלין בירך על בחירתה של חוי טוקר לשופטת ואמר כי זה "יום משמח עבור מדינת ישראל כולה" • לפיד: "מברך בהזדמנות זו את בנה הבכור שהתגייס לחטיבת גבעתי" (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
חוי טוקר (צילום: דוברות בתי המשפט)

נשיא המדינה ראובן ריבלין התייחס בצהריים (חמישי) להחלטת הוועדה לבחירת שופטים למנות את עו"ד חוי טוקר לשופטת החרדית הראשונה בבית משפט השלום בירושלים ואמר כי זה "יום משמח עבור מדינת ישראל כולה".

לדברי הנשיא: "לפני שעה קלה התבשרנו על בחירתה של השופטת החרדית הראשונה, עו"ד חוי טוקר. זהו יום משמח עבורה ועבור מדינת ישראל כולה".

לדברי ריבלין: "אני משוכנע שהיא תביא לכס השיפוט מיומנות וידע שרכשה בעמל רב לצד ערכי המשפט העברי ומסורת ישראל שספגה בבית הוריה ובבית חמיה ז"ל, שהיה מראשי ישיבת חברון בירושלים. ישר כח".

מוקדם יותר התייחסו שרת המשפטים איילת שקד ונשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות למינוי ואמרו: "אנו מברכות את כל השופטות והשופטים המצוינים שנבחרו. בין השאר נבחרו נשיאה לבית הדין הארצי לעבודה והשופטת החרדית הראשונה".

יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג אמר כי "מזה זמן שאני חוזר וטוען שהחברה החרדית עוברת תמורות ושינויים עצומים. היום בשעה טובה סימן נוסף - מינויה של השופטת החרדית הראשונה חוי טוקר. שיהיה בהצלחה!".

יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי מסר "ברכות על מינויה של חוי טוקר לשופטת החרדית הראשונה בישראל. אישה פורצת דרך. ישראל מורכבת מפסיפס נהדר של מגזרים והייצוג של כולם במערכות השונות היא ברכה לכולנו. בהצלחה בתפקיד".

יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד התייחס גם הוא למינוי ואמר: "אני מברך את חוי טוקר, השופטת החרדית הראשונה בישראל. מאחל לה הצלחה וגם מברך בהזדמנות זו את בנה הבכור שהתגייס לחטיבת גבעתי".

ח"כ רויטל סוויד אמרה: "ברכות לשופטת החרדית הראשונה בישראל, עו"ד חוי טוקר על מינויה לשופטת בבית משפט השלום. משפטנית מעולה, חלוצה במגזר החרדי ובמערכת המשפט. חברי הוועדה - כמו שפעלתם לקידום אישה חרדית כעת תדאגו למנות לפחות אישה אחת לעליון".

ח"כ יהודה גליק הוסיף: "עו"ד חוי טוקר עושה היסטוריה שופטת חרדית ראשונה ברכות ברכות לוועדה שמינתה אותה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר