"השמאל בהמות, שונאי ישראל"

הרב דניאל זר במתקפה חריפה: "מחפשים להרוג את ביבי"

הגאון רבי דניאל זר יוצא במתקפה חסרת תקדים נגד הפרקליטות, בג"ץ והתקשורת: "שמאלנים, רוצים להרוג את ביבי" ונגד יאיר לפיד המשמש כעד תביעה: "אם יהיה רוה"מ הוא ישרוף את המדינה" (ארץ)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: מתוך ערוץ היוטיוב של הרב זר)

בצל גל הפרשות והחקירות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, יוצא הגאון רבי דניאל זר, ראש מוסדות 'אור דוד' בבני ברק, בשורת התבטאויות חריגות נגד התקשורת והשמאל. "הם בהמות, שונאי ישראל מחפשים להרוג את ביבי", אומר הרב.

בסוף שיעור שמסר בפני תלמידיו החליט הרב זר "לחרוג ממנהגו", כדבריו. בוידאו שהגיע לידי 'כיכר השבת' נראה הרב זר תוקף במשך דקות ארוכות את השמאל, בג"ץ, יאיר לפיד והתקשורת.

"הם כולם אנשים לא יראי שמים. בורא עולם יעיד מעולם לא טעיתי לגבי מהלכים בממשלה. אין אדם מתאים לראשות הממשלה כמו ביבי...", אמר הרב זר.

הרב המשיך ואמר: "עם לבדד ישכון - ביבי נתניהו עמד מול אובמה בקונגרס, דיבר נגדו בעד כולם תקפו אותו, ככה צריך. תבינו אין במדינה אנשים שאני סולד מהם כמו שמאלנים, לא מאמין בהם בכלום אנשים שמשווים את החיילים שלנו לרוצחים הם לא בני אדם הם בהמות.

"מה קרה, איך כזה מהר כל הפרשות נגד ביבי? באותו רגע היה ברור לי, כמו שטורפים מוצאים בשר וגומרים עליו, כך ביום ובלילה הם (התקשורת. א"ר) סימנו את המטרה ואומרים כי יש כתב אישום בטוח".

הרב דניאל זר הוסיף והאשים את הפרקליטות ובג"ץ ואמר כי הם "שמאלנים". לדבריו, "הפרקליטות שמאלנים, הבג"צ שמאלנים. הם כבר יודעים שיגישו כתב אישום. ביבי כרגע זכאי מוחלט! איך אפשר להוריד אדם שהוא זכאי? היו מאות מקרים שהמשטרה המליצה להעמיד לדין ובסוף הבן אדם יצא זכאי מוחלט. השמאלנים חוגגים ברדיו ובתקשורת, הם שונאי ישראל".

בפנייה ליו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד המשמש כעד תביעה בפרשה, אמר הרב זר: "לפיד, אתה הולך להיות עד מדינה. חס וחלילה אם לפיד יהיה ראש ממשלה הוא ישרוף את המדינה. ביבי בעל ניסיון הוא נותן את הנשמה לעם ישראל".

"באמריקה צוחקים עלינו: אתם מוותרים על ראש ממשלה בגלל סיגריות? בגלל משקה חריף? נגיד שביבי לקח סיגרים, השמאלנים מחפשים להרוג אותו תראה איך הוא נותן את הנשמה שלו עדיף שיקח סיגרים וימשיך לנהל ולא יבוא לפיד", הוסיף הרב זר.

הרב זר חתם את דבריו ואמר כי "הם אינטרסנטים. תראו לי שמאלני אחד שיגיד ביבי צודק. אם יגישו בג"צ נגד ביבי כולם פה אחד יגידו כי הוא לא ממשיך בתפקידו. בג"צ תמיד נגד הימנים ונגד חרדים. הם אנשים שקרנים ורמאים. בג"צ ראשי תיבות: "בגיהנום צועקים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר