פטירת הגר"ש אוירבך זצ"ל

הגר"י עדס ליד המיטה: 'סליחה שלא הייתי איתך בכל הדרך'

ראש ישיבת 'קול יעקב' הגאון רבי יהודה עדס הגיע לחדר לימודו של ראש הישיבה הגאון רבי שמואל אוירבך זצ"ל בשערי חסד וביקש סליחה על "שלא הייתי איתך בכל המערכות לאורך כל הדרך" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"י עדס ומיטת הגר"ש אוירבך זצ"ל (צילום: יעקב כהן וחיים גולדברג )

ראש ישיבת 'קול יעקב' הגאון רבי יהודה עדס הגיע הערב (מוצאי שבת) לישיבת 'מעלות התורה' בשכונת שערי חסד וספד לצד מיטתו של ראש הישיבה הגאון רבי שמואל אוירבך זצ"ל שמיטתו הוכנסה מוקדם יותר לחדר הלימוד.

במהלך דבריו ביקש הגר"י עדס סליחה מהגר"ש אוירבך זצ"ל ואמר: "אני מבקש סליחה לפני כולם על זה שלא הייתי איתך בכל המערכות לאורך כל הדרך".

"אם ר' שמואל לא היה, אני הייתי צריך לעמוד בחזית", הוסיף הגר"י עדס.

בתוך כך, בישיבת 'מעלות התורה' ממשיכים להיערך לקראת מסע ההלוויה שתצא מחר (ראשון) בשעה 11:00 בוקר מהיכל הישיבה להר המנוחות.

הגר"י עדס לצד מיטת הגר"ש זצ"ל, הערב

במשטרה מציינים כי בשל הרבבות הצפויים להשתתף במסע ההלוויה, הרחובות הסמוכים לישיבה ייחסמו לתנועה.

כפי שדווח מוקדם יותר, בליל שבת בשעה 23:30 חש הגר"ש אוירבך זצ"ל ברע והתמוטט. צוותי הרפואה ביצעו ברב פעולות החייאה שנמשכו כמחצית השעה ופינו אותו לבית החולים שערי צדק, שם נאלצו הרופאים לקבוע את פטירתו.

ד"ר אדם באלין רופא מתנדב באיחוד הצלה, סיפר בצאת השבת: "ביצענו פעולות החייאה ממושכות בנסיון להציל את חייו ולאחר מכן בהגעת ניידת טיפול נמרץ הוא פונה כשחזר דופק למרכז הרפואי שערי צדק. בצאת השבת קיבלנו את הידיעה המרה על פטירתו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר