היום החמישי

תקלת התקשורת בדרום: "סיכון של ממש"

במועצה האזורית אשכול מודאגים מהמשך תקלת הקליטה בדרום כשראש המועצה רומז לסיבה לכך: "אנו מבינים שמקור השיבושים הם כתוצאה מפעילות ביטחונית במצרים" (דיגיטל)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

תקלת התקשורת באזור הדרום, שהחלה כבר ביום רביעיף עדיין נמשכת ותושבים רבים סובלים ממחסור בקליטה בכל חברות הסלולר.

גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית אשכול מסר כי "תושבי אשכול סובלים זה מספר ימים משיבושים בלתי נסבלים במערכת הסלולארית. התושבים לא יכולים להוציא ולקבל שיחות והודעות. מעבר לפגיעה הקשה בשגרת החיים ולפגיעה הכלכלית בעסקים, מדובר בסיכון של ממש במוכנות שלנו לחירום על רקע המציאות הביטחונית המעורערת באזור".

ירקוני חשף במעט את הסיבה לתקלה המוזרה ואמר: "אנו מבינים שמקור השיבושים הם כתוצאה מפעילות ביטחונית במצרים. תושבי אשכול משלמים מחיר על מיקומם במשולש הגבולות, סובלים ביום יום מרעשי המלחמה החריגים במצרים וכעת גם מניתוק תקשורתי כתוצאה מפעילות זו. אנו מבקשים מהגורמים הרלוונטיים במערכת הביטחון, שר הביטחון ואלוף פיקוד הדרום לפעול ללא דיחוי מול מי שצריך כדי להביא לפתרון מיידי של התקלה".

כזכור, משרד התקשורת מסר ביום חמישי כי החל מיום רביעי, לסירוגין, נקלטות הפרעות המשפיעות על כלל חברות הסלולר וכתוצאה מכך נתקלים משתמשים רבים בבעיות שירות באזורים שונים בארץ ובעיקר בדרומה.

במשרד מסרו כי החל מתחילתו של האירוע המשרד פעל, ביחד עם גורמים נוספים, לאיתור מקור ההפרעה אשר זוהתה מכוון דרום ופועל מול הגורמים המתאימים להפסקתה.

מדובר בהודעה חריגה למדי, אך לא נמסרו פרטים נוספים על סיבת התקלה שכאמור משפיעה על כלל חברות הסלולר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר