הישג מרשים

מחיר למשתכן: רייסדור מכרה 109 דירות ב-3 ימים

הפרויקט בשכונת סיגליות בבאר שבע הכולל 360 יח"ד רשם קצב מכירות נאה בהגרלה הראשונה * מנכ"ל רייסדור יקי רייסנר: "ערוכים לסבב מכירות של 100 יח"ד נוספות בחודש הבא"

(צילום: רייסדור)

פרויקט הבניה של חברת רייסדור בבאר שבע הצליח לרשום הישג נאה – מכירת 109 דירות ב-3 ימי מכירה בלבד. מדובר בפרויקט המבוקש ביותר בבאר שבע שהוגרל בהגרלה הראשונה של "מחיר למשתכן" ובתוך זמן קצר 109 זוכים מימשו את זכייתם ורכשו את הדירות.

הפרויקט של רייסדור כולל 12 בניינים בני 9-6 קומות. כ־200 דירות בו הן בנות 4 חדרים בשטח של כ־113 מ”ר במחיר 965 אלף שקל. הפרויקט זכה לביקוש גבוה כבר בתחילת הדרך, בשל התמחור הנמוך שלו: 7,948 שקל למ”ר, לעומת 8,400 שקל ויותר למ”ר בשאר הפרויקטים בהגרלה הראשונה בבאר שבע.

מומחי נדל"ן אומרים, כי למרות שרבים מהזוכים בפרויקט בבאר שבע זה לא מימשו את הרכישה, עדיין מדובר בהישג גדול של היקף מכירות בתכנית זו. במשרד השיכון הסבירו חלק ניכר מרשימת הנרשמים לפרויקט כבר בסיום סדרת ההגרלות של חודש יוני, וזאת בשל זכייתם בהגרלות לפרויקטים אחרים. "בפועל נותרה רשימה של 488 זוכים וממתינים פעילים בלבד. קצב רכישת הדירות בפרויקט מרשים ביותר: בתוך שלושה ימים נבחרו ונמכרו 109 דירות. יתר הדירות כבר יצאו להגרלת המשך, שנפתחה בסוף השבוע ותיסגר ב־20 בפברואר”, אמרו במשרד השיכון.

יקי רייסנר מנכ"ל רייסדור מסר, כי הוא מרוצה מאד מקצב המכירות בפרויקט. "מדובר בפרויקט הכולל 360 יח"ד בשכונת סיגליות – הטובה ביותר בבאר שבע, וההיענות הגבוהה מוכיחה כי הוא אטרקטיבי למשפרי דיור בעיר המנצלים את ההזדמנות לרכוש דירה איכותית ומרווחת במחיר מוזל", אמר רייסנר וציין, כי הפרויקט כבר נערך לסבב הזכיות השני בחודש הבא, וצופה מכירה של 100 דירות נוספות", אמר רייסנר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר