אחרי ההדלפה: סמסונג חשפה את הגלאקסי S 9

החברה שקיוותה להגיע השנה להשקה הרשמית כשכל הקלפים אצלה, התאכזבה לגלות כי גם הפעם הודלפו רוב הפרטים. מה חדש? בעיקר המצלמה והיכולות הוואקליות (דיגיטל)

בני סולומון | כיכר השבת |
גלאקסי S9 (צילום: סמסונג)

ענקית הטכנולוגיה סמסונג חשפה הערב (א') באופן רשמי את מכשיר הדגל שלה גלקסי S9 וגלקסי S9 פלוס - צמד הסמארטפונים החדשים שלה לשנת 2018, והודיעה כי השקתם בישראל תהיה ב 11 במרץ - 4 ימים קודם למכירתם ברחבי העולם, שנקבעה ל-16 במרץ.

כפי שפורסם כאן לפני כשבוע, ההדלפה הגדולה גרמה לכך שבהשקה כבר לא יישאר לסמסונג מה לחדש, ואכן, העיצוב שלהם זהה כמעט לחלוטין למכשיר הS8, והם עדיין עושים את אותם דברים, אך החברה הבטיחה כי המכשירים החדשים יעשו הכל טוב יותר מכל המתחרים.

הדבר היחיד בו בוצעו שינויים משמעותיים הוא המצלמה, ובחברה הדגישו לאורך כל האירוע כי הסמארטפון הפך ממכשיר לשיחות למכשיר לשיתוף צילומים, ולכן אנחנו מצפים שיוכל לצלם הכי טוב שאפשר.

סמסונג משחררת את המכשירים החדשים כשהם מצוידים במצלמה חדשה, עם מפתח צמצם שמשתנה לפי רמת האור - בדומה לאישון העין האנושית: כאשר יש אור רב הצמצם נפתח לפתח צר, וכשחסר אור הוא מתרחב יותר מכל צמצם סמארטפון אחר - ל-f/1.5, כדי לקלוט כל טיפת אור. התוצאה אמורה להיות צילומים איכותיים הרבה יותר בחושך. המצלמה תומכת גם בצילום סופר-סלו-מושן (הסרטה איטית) בקצב של 960 פריימים לשנייה

גם אימוג'י תלת-ממדיים שמחקים את הבעות הפנים שלכם יש - צלמו את עצמכם והמכשיר יעצב דמות תלת-ממדית לפי הפנים שלכם, אותה תוכלו להלביש, לסרק ולהקליט "עושות פרצופים". מדובר במהלך שח מול אפל: באייפון X, אפל הציגה אימוג'י מונפשים, אך מספרם מוגבל עם וכמה פרצופים מוכנים-מראש אחרים שאנחנו כבר מכירים. סמסונג מאפשרת ליצור אימוג׳י של עצמכם - גם אם לא הכי דומה לפרצוף - ולהנפיש אותו יחד עם שלל דמויות אחרות ובהן מיקי מאוס ודמויות דיסני אחרות, ולשלוח את האנימציה בוואטסאפ ואפליקציות אחרות.

בנוסף, בגלקסי S9 פלוס המוגדל יש גם עדשה שנייה, שמאפשרת צילום מתקדם אפילו יותר.

כמו כל מכשיר שמושק בזמן האחרון, גם כאן המילים "בינה מלאכותית" מככבות - עם בינה מלאכותית במצלמה שמזהה מתי להתחיל צילום של הילוך איטי, העוזרת האישית של סמסונג (ביקסבי) שעונה על שאלות ומתרגמת מילים ומשפטים בין שפות בצילום, כתיבה או דיבור. אך התרגום באמצעות המצלמה חווה בהדגמה של סמסונג פספוסים קלים של אותיות ומילים שהמצלמה לא קראה כמו שצריך.

תכונות אחרות של המכשיר כוללות רמקולים משופרים ועוצמתיים מאי פעם, חיישן דופק וכמובן חריץ אוזניות, שלוקחים את עולם הסמארטפונים כמה צעדים קדימה.

כעת נותר לחכות לתשובה של אפל ושאר הירקות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר